پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی« فکرشهر»/ در آیین بزرگداشت روز شهردار مطرح شد
فکرشهر - اسماء بوستانی: آیین بزرگداشت روز شهردار ۲۵ اسفندماه با حضور پرسنل شهرداری، فعالین اجتماعی و روسای ادارات در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۸۴۳
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰

فکرشهر - اسماء بوستانی: آیین بزرگداشت روز شهردار ۲۵ اسفندماه با حضور پرسنل شهرداری، فعالین اجتماعی و روسای ادارات در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان ضمن تشکر از مشاور خود، صادق ضیایی، جهت برگزار کردن این مراسم، اظهار داشت: امروز سالروز شهادت شهید باکری است که یاد و نام این شهید بزرگوار را گرامی می دارم؛ هر آمدنی یک رفتنی دارد، همان گونه که انسان با تولد به دنیا می آید و با مرگ از دنیا می رود که این مهم صلاح خداوند است؛ پست های مدیریتی نیز این چنین هستند، هیچ کس در سمت و پست خود ماندگار نشده و نخواهد شد.

مهم ترین اصل، عملکرد و کارهایی است که بین آمدن و رفتن هر مسوول ماندگار می شود

محمدحسن محمدی با بیان اینکه  مهم ترین اصل، عملکرد و کارهایی است که بین آمدن و رفتن هر مسوول ماندگار می شود، افزود: باید ببینیم شهید باکری از زمان تولد و شهادتش چه فعالیت های خوبی انجام داده است که این روز مهم به نام او نامگذاری شده است؛ رفتار و کردار و عملکرد او نامش را ماندگار کرد؛ ما نیز نباید به پست و مقام دل ببندیم.

محمدی افزود: هر مجموعه ای نواقصات خاص خود را دارد، مهم این است که در جهت رفع این مشکلات تلاش کنیم و نواقصات را تا حد امکان برطرف کنیم؛ در همه کشورها و شهرهایی که مسوولین در حال انجام فعالیت هستند قطعا در حوزه کاری خود مرتکب اشتباهاتی نیزمی شوند، مهم این است که پس از آن در جهت رفع این اشتباه و مشکلات عزممان را جزم کنیم و با اتحاد و همدلی اشتباهات و مشکلات را برطرف کنیم چرا که ما همگی هدفمان این است که بتوانیم لایق ترین خدمت گذار برای مردم باشیم.

شهردار برازجان با اعلام اینکه امروز برای من یک روز بیاد ماندنی خواهد بود، افزود: به امید خدا تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از امروز به بعد گام هایمان را محکم تر و استوار تر در جهت شکوفایی و پویایی شهر بیش از گذشته برداریم و شاهد شهری زیبا و رضایت تک به تک شهروندان شریف باشیم.

یکی از خصوصیت های خوب و بارز شهردار فعلی برازجان جناحی نبودن آن است

عضو شورای اسلامی شهر برازجان در این آیین با بیان اینکه قدرشناسی و تشکر یکی از وظایف ما انسان ها است، اگر قدرشناسی نداشته باشیم ناسپاسی از کار خداست، اظهار داشت: کسی که از بندگان خدا تشکر نمی کند در واقع از خدا تشکر نکرده است؛ بنده به نوبه خودم از شهرداران و اعضای شورای گذشته نیز که برای آبادانی شهر ما تلاش کرده اند تشکر می کنم.

مهراب بنافی افزود: در دو سال اخیر شدت خدمت گذاری از سوی شهردار افزایش پیدا کرده است؛ یکی از نقاط ضعف شوراهای گذشته این بود که به هیچ شهرداری اجازه خدمت نمی دادند؛ شهردار باید در سمت خود چندین سال ماندگار باشد تا میایل و مشکلات شهر را بشناسد و بتواند به خوبی خدمت رسانی کند. یکی از خصوصیت های خوب و بارز شهردار فعلی برازجان جناحی نبودن آن است که این خود نکته مثبتی است، شهردار فعلی سیاسی نیست و فکرش فقط خدمت کردن به شهر و شهروندان است.

وی اضافه کرد: این شهر نیاز به آرامش و همدلی دارد؛ در سال ۹۷ نزدیک به ۹۵ کوچه و ۲۲ خیابان در شهر برازجان آسفالت شده است که این فعالیت بسیار مفید و ارزشمند است. یکی دیگر از انتظاراتی که از شهردار داشتیم انضباط مالی بود؛ در این دو سال اخیر انضباط مالی در شهرداری برازجان به صورت بسیار خوبی پیش رفت که باعث رضایتمندی بیشتر مردم شد؛ ما نباید کورکورانه از کسی حمایت کنیم زیرا روزی که در انتخابات شورای اسلامی شهر برازجان شرکت کردیم، مردم خواهان انتخاب شهرداری نمونه ازسوی شورا بودند که در حوزه مسائل سیاسی درگیر نباشد، ما نیز بنا به درخواست مردم شهرداری را انتخاب کردیم که فکر و هدف اش تنها خدمت کردن به مردم است. امیدوارم با هم فکری و متحد شدن بتوانیم شهری آباد و زیبا که در شان شهروندان باشد را بسازیم.

محمدی بهترین گزینه برای شهرداری بود

عضو دیگر شورای اسلامی شهر برازجان با بیان اینکه شهردار برازجان انتخاب آخر دوره شورای چهارم بود و بهترین گزینه برای شهرداری بود، اظهار داشت:  شما مردم شریف شاهد آبادانی و پیشرفت بیشتر شهر در همه حوزه‌ها هستید؛ انتخاب‌های درست باعث انجام فعالیت درست نیز می شود؛ معاون فرهنگی در راستای فعالیت های فرهنگی در کنار خانم اخلاقی گام برمی‌دارد و معاونین دیگر نیز در حوزه های کاری خود فعال هستند؛ شهردار نیز خواهان  خدمت رسانی بهتر به مردم به بهترین نحو است.

سیده خدیجه حسینی افزود: از جناب ضیائی که این مراسم را تشکیل دادند بسیار سپاسگزارم؛ از تک تک افراد و مسوولینی که در جهت پیشرفت شهر تلاش می کند بسیار سپاسگزارم.

نواقصات شهر را به صورت صحیح به مسوولین مربوطه اطلاع دهیم

علیرضا رهسپار، نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهار داشت: از طرف همه هنرمندان نویسندگان و شاعران شهر این روز بزرگ را خدمت شهردار محترم شهر برازجان تبریک عرض می کنم و از تک تک اعضای محترم شورا جهت انتخاب این شهردار تشکر می کنم؛ خیلی از مشکلاتی که از لحاظ مدیریتی تاکنون وجود داشته است نداشتن چشم انداز است؛ اگر با هدف و برنامه فعالیت ها را پیش ببریم قطعا موفق تر از گذشته خواهیم بود؛ اگر نواقصاتی در شهر دیده شد نباید آن را بزرگ کرد، باید به صورت صحیح آن را به مسوولین مربوطه اطلاع دهیم تا بتوانیم در حل مشکلات شهرمان گامی هرچند کوچک برداریم.

تکیه گاه اصلی ما در ورزش، شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است

علی کمارج حاجی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ضمن تشکر از عملکرد خوب شهردار در زمان تصدی پست خود اظهار داشت: از عملکرد شهردار و مجموعه تحت امرشان که به نوعی انقلاب کرده و در این دو سال از حوزه ورزش حمایت کردند بسیار سپاسگزاریم؛ از اعضای محترم شورای اسلامی شهر برازجان به خاطر انتخاب خوب خود و فرصتی که به شهردار دادند تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش مبلمان شهری و فعالیت های عمرانی در سطح شهر باشیم تشکر می کنم؛ شهردار شهر برازجان از جامعه ورزشکاران در تمام برنامه های ورزشی حمایت کرده؛ به صورتی که تکیه گاه اصلی ما در ورزش، شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است، امیدوارم مانند گذشته و اکنون موفق و سربلند باشند.

شهرداری در خصوص مناسب سازی محیط شهر جهت رفاه حال افراد معلول و سالمند بسیار فعال بوده است

حمید انصاری، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: طی دو سال اخیر شاهد خدمات ارزشمندی در سطح شهر هستیم؛ شهرداری در خصوص مناسب سازی محیط شهر جهت رفاه حال افراد معلول و سالمند بسیار فعال بوده است؛ از این بابت از شهردار محترم این شهر تشکر و قدردانی می‌کنم، امید است که در آینده فعالیت شهرداری در زمینه مناسب سازی معلولین و جهت رفاه حال سالمندان بیشتر شود؛ اداره بهزیستی جهت انجام بیشتر کارها در سال 97 از شهرداری کمک گرفت که امید است توفیق شان را از خداوند متعال دریافت نمایند.

شوراییان نتیجه انتخاب صحیح شان را در شهر ببینند
مرتضی ایزدی، رئیس اداره ثبت احوال از نصب تابلوی شهرداران ادوار گذشته تا کنون به درب ورودی شهرداری تشکر کرد و اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر برازجان شهرداری را که با صداقت انتخاب کردند امروز نتیجه این انتخاب صحیح را با نگاه به فعالیت های عمرانی و پیشرفت  در شهر می بینند، اعضای شورا با انتخاب صحیح خود پاسخگوی رای اعتماد مردم شدند، شوراییان باید افرادی را به عنوان شهردار انتخاب کنند که لایق شهر باشد و باعث توسعه عمران و آبادی شهر در همه عرصه‌ها باشد. محمدحسن محمدی به عنوان یک شهردار از همه نظر خصوصا از نظر اخلاقی  بسیار خوب است .

اولین شهرداری که طی دو سال  بهترین فعالیت ها را در شهر انجام داد محمدی است
حجت الاسلام حسین شیخی، رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی و با تشکر از مشاور شهردارجهت تشکیل جلسه، گفت: از طرف خودم، جامعه هدف، هیات‌های مذهبی، موسسات قرآنی و و دیگر ارگان های مربوطه ای که با ما در ارتباط هستند این روز را خدمت جناب محمدی شهردار برازجان تبریک عرض می کنم.  از این بابت که بعد از چندین سال اولین شهرداری که دو تا سه سال در شهرداری مانده و فعالیت‌های بسیار خوبی را در شهر انجام داده است را در شهر داریم.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷
درود بر مهندس محمدی شهردار پرتلاش و مردمی واعضای محترم شورای شهر برازجان.
شهروندان
|
-
|
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
اگر همه ی کارهای این شهردار مانند این است که پاکبانان زحمتکش که شب از درد کمر باید بامسکن بخابند جایشان روی زمین باشد وباکمردرد وخسته به نصایح و فرمایشات عده ای که بر مبلمان لمیده اند هست که چشم این شهر روشن
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر