پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۳۵
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: امام جمعه بندر دیر گفت: نباید به نام اهلبیت و جشن امیرالمؤمنین(ع) ارزش‌ها را زیر پا بگذاریم.
به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در جشن میلاد امام علی(ع) در مسجد امیرالمؤمنین(ع) دیر اظهار داشت: فلسفه اصلی حضور ما در مجالس اهلبیت درس گرفتن از این بزرگواران و پیاده کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه در کارها نباید افراط و تفریط کنیم، افزود: عبادت و بندگی منافاتی با حضور در اجتماع ندارد و  باید این دو مقوله در کنار هم دیده شوند و می‌توان هم خدا را عبادت کرد و هم اینکه در عرصه فعالیت‌های اجتماعی حضور داشت.

وی ماه رجب را ماه ارتباط و نزدیکی به خدا دانست و ادامه داد: باید از فرصت‌های معنوی به خوبی استفاده کنیم و کسانی که گرفتاری خاصی ندارند در اعتکاف شرکت کنند.

حسینی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز گفت: خانواده‌های زیادی هستند که با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند لذا کسانی که تمکن مالی دارند با شناسایی فقرای واقعی از آنها دستگیری کنند.

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) در مقابل تعرض به دین می‌ایستاد، تأکید کرد: جامعه‌ای زنده است که نسبت به ارزش‌ها حساسیت داشته باشد و با بی‌تفاوتی از کنار حرمت‌شکنی‌ها و منکرات عبور نکند.

امام جمعه بندر دیر با اعلام اینکه نباید به نام جشن امیرالمؤمنین ارزش‌ها را زیر پا بگذاریم، افزود: جریاناتی به دنبال شکستن قبح ارزش‌ها و عادی جلوه دادن ضد ارزش‌ها در جامعه هستند که ما آنها را به امیرالمؤمنین(ع) واگذار می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر