پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۵۸
چهارشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

فکرشهر:  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: گناوه و بوشهر دارای بیشترین تعداد اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا طراوت صبح چهارشنبه در بازدید از ستاد اسکان شهرستان عسلویه اظهار داشت: فضای صنعتی، ساحلی و تفریحی عسلویه و همچنین نزدیکی این شهرستان به دریا استقبال خوب گردشگران را به همراه داشته است.

طراوت با بیان اینکه کمتر کسی است به شهرستان عسلویه به چشم یک منطقه طبیعی با جاذبه‌های گردشگری زیبا بنگرد ادامه داد: ساحل‌های زیبا، روستاهای تاریخی و مجتمع‌های تفریحی در کنار فضای اقتصادی و صنعتی به این شهرستان رنگ و بوی گردشگری داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان یادآور شد: این بازدید به منظور بررسی کیفی پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان عسلویه بود.

وی به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و اظهار کرد: در پایان روز سه شنبه ششم فروردین اسکان ۱۰۰ هزار و ۶۶۶ نفر در قالب ۲۷ هزار و ۹۶۳ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی تاکنون ۲۸۲ هزار و ۲۷۶ نفر-روز می‌رسد.

طراوت تصریح کرد: شهرستان‌های گناوه و بوشهر در روز ششم فروردین با اسکان بیش از ۵ هزار مسافر و دشتستان نیز با اسکان بیش از ۲ هزار مسافر در این روز، بیشترین اسکان را در بین شهرستان‌ها و مناطق استان داشته‌اند.

این مقام مسئول در بازدید از مراکز اسکان در گفت و گویی با شماری از میهمانان فرهنگی مستقر خاطر نشان کرد: رضایت مسافران فرهنگی و گردشگران غیرفرهنگی از اولویت ستادهای اسکان است که همه شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان در این راستا به خوبی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر