پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۰۵
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رزمایش پرتوی استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خفکرشهر به نقل از مهر، مجید خورشیدی ظهر دوشنبه در نشست کارگروه قرارگاه پرتوی استان بوشهر اظهار داشت: رزمایش پرتوی استان بوشهر برگزار می‌شود که در این زمینه نشست‌های متعددی برای ایجاد هماهنگی صورت گرفته است.

وی به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد و ادامه داد: فارغ از اینکه زمان رزمایش کی خواهد بود، تکلیفی داریم برای تکمیل آموزش‌ها و باید این آموزش‌ها را به پایان برسانیم تا تکلیف دستگاه‌های استان در این زمینه خاتمه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ارتباط با تجهیزات نیز بیان کرد: بخشی از تجهیزات فرستاده شده است و باید دغدغه‌های تجهیزات مرتفع شود و آخرین وضعیت تجهیزات تعیین تکلیف شود.

وی در ارتباط با زمان برگزاری رزمایش نیز خاطرنشان کرد: ابهامی در مورد زمان برگزاری این رزمایش وجود داشت و اگر رزمایش در اردیبهشت انجام نشود مجبوریم در فصل گرم این رزمایش را برگزار کنیم که با سختی‌هایی روبرو است و امیدواریم رزمایش پرتوی بوشهر در اردیبهشت برگزار شود.

خورشیدی تاکید کرد: پدافند غیرعامل و نیروگاه اتمی هماهنگی لازم را داشته باشند تا رزمایش در زمانی مناسب برگزار شود تا مجبور به برگزاری رزمایش در فصل گرم سال نشویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر