پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۱۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: معاون سیاسی استاندار بوشهر خواستار دائمی شدن دبیرخانه ستاد برگزاری هفته جوان در استان بوشهر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مجید خورشیدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و با ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل در استان‌های مختلف کشور اظهار داشت: کمک به همنوعان و امداد رسانی به افراد آسیب دیده امر مهمی است و همه مردم و مسئولان باید نهایت توان و ظرفیت خود را برای این مهم به کار گیرند.

وی افزود: در مواقع مواجهه با این گونه حوادث به جای اینکه به دنبال سوگواری باشیم باید به دنبال راهکاری برای جبران خسارات روحی و روانی و مادی وارد شده بر آسیب دیدگان باشیم.

لزوم ایجاد امید در جامعه

معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت ایجاد امید در جامعه خاطرنشان کرد: اگر جامعه‌ای را افسرده کردیم بازگرداندن روحیه امید بسیار مشکل می‌شود و باید روحیه نشاط و امیدواری را در جامعه زنده نگه داریم.

خورشیدی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه هفته جوان در استان بوشهر تصریح کرد: برنامه محوری باید مدنظر برگزارکنندگان این مراسم قرار گیرد تا شاهد نظم بخشیدن به برنامه‌ها باشیم.

وی یادآور شد: برنامه‌های هفته جوان در مراکزی که بیشتر جمعیت آنها را جوانان تشکیل می‌دهند از جمله مراکز دانشگاهی، پادگان‌ها و مراکز علمی و فرهنگی و.... پررنگ‌تر برگزار شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خواستار دائمی شدن دبیرخانه ستاد برگزاری هفته جوان در استان بوشهر شد و گفت: دبیرخانه ستاد نباید بلافاصله پس از برگزاری برنامه‌های هفته جوان تعطیل و به سال آینده موکول شود بلکه پیشنهاد می‌دهم این دبیرخانه همواره فعال باشد تا با برنامه ریزی بلند مدت شاهد رشد کمی و کیفی برنامه‌های این ایام باشیم.

خورشیدی همچنین خواستار انتصاب مشاور جوان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر شد و افزود: دستگاه‌های اجرایی که تاکنون مشاورین جوان را انتخاب نکرده‌اند نسبت به انجام این مسئله اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه‌های مربوط به جوانان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر