پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۳۴
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵

فکرشهر:  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پایگاه‌های مدارس استان بوشهر برای کمک به سیل‌زدگان فعال شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کرمی ظهر سه‌شنبه در آئین جمع آوری و اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان در دبستان مصلحیان بوشهر اظهار داشت: با توجه به حادثه تأثر برانگیز سیل که در چند استان کشور به وقوع پیوست و آسیب‌های جدی به هموطنان ما در این چند استان وارد شد جامعه تعلیم و تربیت استان بوشهر هم دست کار شده و به کمک آسیب زدگان شتافته است.

کرمی با بیان اینکه در بیشتر مدارس پایگاه جمع آوری کمک از طرف دانش آموزان و والدین آنها راه اندازی شده است ادامه داد: همکاران ما مشغول جمع آوری کمک‌های اهدایی دانش آموزان و خانواده آنها برای هم میهنان آسیب دیده هستند تا بتوانیم به زودی این کمک‌ها را به هموطنان آسیب دیده برسانیم.

وی تصریح کرد: همکاران فرهنگی ما نیز کمک‌های نقدی خود را به شیوه پرداخت نقدی و کسر از حقوق اعلام کردند و این نوع کمک‌ها نیز پس از جمع آوری به حساب‌های اعلام شده واریز خواهد شد تا بتوانیم وظیفه‌ای در قبال هموطنان آسیب دیده انجام دهیم.

پایگاه‌های مدارس سراسر استان بوشهر در جمع آوری و اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان از ۱۷ تا ۲۱ فروردین سال جاری با شعار ما «برای کمک پیشتازیم» در حال فعالیت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر