پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۰۶
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۵

فکرشهر: امام جمعه دیلم گفت: امروزه جوانان ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای پیشرفت و ترقی کشور هستند و مسئولان باید فضای پیشرفت و موفقیت جوانان را فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی جشن نیمه شعبان ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همه شیعیان اظهار داشت: امروزه جوانان ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای پیشرفت و ترقی کشور و نظام مقدس اسلامی هستند و مسئولان باید فضای پیشرفت و موفقیت جوانان را فراهم کنند.

امام جمعه دیلم با اشاره به اینکه باید شخصیت و جایگاه حضرت علی اکبر (ع) به عنوان الگو در جامعه معرفی شود افزود: برگزاری برنامه مناسبت‌ها ی مختلف مذهبی و فرهنگی فرصتی بسیار تأثیر گذار در جهت معرفی اهل بیت (ع) است و باید از تمام توان خود در این مسیر باید استفاده کرد.

وی بیان کرد: جشن نیمه شعبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آثار معنوی و برکات بسیاری در زندگی انسان دارد و انسان‌هایی که پیرو راه و روش و سیره ائمه (ع) و امام زمان (عج) هستند و در این مسیر خدمت می‌کنند نتیجه حاصله از آن را نیز در زندگی خود مشاهد می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم با بیان اینکه نیمه شعبان بهترین فرصت برای شناساندن گفتمان مهدویت به دنیا است اضافه کرد: خروجی برنامه‌های نیمه شعبان باید ایجاد باور و افزایش معرفت به امام زمان (عج) و تربیت انسان منتظر است.

امام جمعه دیلم با اشاره به وقوع سیل و مشکلات به وجود آمده برای هموطنانمان در این نشست اجرای طرح جشن گل ریزان نیمه شعبان را از اولویت‌های بسیار تأثیر گذار در جهت حمایت از همنوعان خود در اعیاد شعبانیه در شهرستان برشمرد و اظهار داشت: با همکاری و همیاری تمام نهادها و سازمان‌ها، مساجد و شورای هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم شریف شهرستان دیلم در جهت یاری رساندن و خدمت به هموطنان دریغ نخواهیم کرد.

جشن نیمه شعبان یکشنبه شب اول اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در مسجد امام جعفر صادق دیلم با سخنرانی حجت الاسلام حسینی بوشهری و حضور آحاد مردم برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر