يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۱۴
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۹

فکرشهر: سردار واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف دو جسد در محدوده شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان خبر داد.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف دو جسد در محدوده شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان خبر داد و اظهار داشت:  دو جسد در محدوده شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان و جاده‌های اطراف کشف شد که این دو جسد هیچ ارتباطی با همدیگر نداشته، کاملا اتفاقی این دو حادثه بصورت همزمان در محدودهای ذکر شده رخ داده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: هویت هر دو جسد بلافاصله بوسیله پلیس  شناسایی و کشف شد و ضمن اطلاع به خانواده آنها موارد لازم در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

وی بیان داشت: یکی از خانم‌هایی که جسدش کشف شد خوشبختانه دارای علایم حیاتی است که در یکی از مراکز درمانی تحت مداوا و مراقبت‌های پزشکی می‌باشد و خانم دومی که جسدش کشف شد متاسفانه فوت کرده است.
واعظی اظهار داشت: علت هر دو حادثه غیر امنیتی است و کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی در حال بررسی‌های تخصصی هستند و به محض تکمیل تحقیقات در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن تشکر از همکاری و همراهی مردم و به ویژه رسانه‌ها با پلیس استان گفت: از گمانه زنی‌های غیر دقیق و انتشار شایعات غیر واقعی در این زمینه خودداری شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر