دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون آموزش و پرورش استان بوشهر:
کد خبر: ۵۵۰۸۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توجه ویژه به مقام و جایگاه معلم مهمترین عامل پیشرفت و توسعه در همه جوامع و کشور ما است .

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا دانش فر معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان گناوه با تبریک هفته معلم اظهار داشت: آموزش و پرورش در نظام آموزشی جهان دارای ویژگی‌هایی است که این ویژگی‌ها باید با توسعه جامعه همراه باشد.

وی با اشاره به شاخصه‌های لازم برای آموزش و پرورش که همگام و همراه با توسعه جامعه است گفت: امروز این معیارها در آموزش و پرورش توسط نیروی انسانی یا همان معلم و مربی در جامعه آموزش داده می‌شوند و اگر به آموزش دهنده توجه نشود این معیارها یا ناقص یا ابتر خواهند ماند و در جامعه جهانی پیشرفت نخواهیم کرد.

دانش فر گفت: امروز باید به معلمان جامعه انگیزه لازم برای آموزش این معیارها و شاخص‌های لازم داده شود تا کشوری توسعه یافته و پیشرفته داشته باشیم.

وی یادآور شد: پایه و اساس آموزش در جامعه توسط معلمان ایجاد و پایه ریزی می‌شود و لازم است که به معلمان توجه ویژه شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: اگر امروز کشور ما به این معیارها به طور کامل نرسیده به دلیل این بوده که نگاه منصفانه به معلمان صورت نگرفته است اگر چه دولت تلاش‌هایی هم داشته ولی آنگونه که باید و شاید به معلمان توجه نشده است.

وی اضافه کرد: توجه ویژه به مقام و جایگاه معلم مهمترین عامل پیشرفت و توسعه در همه جوامع و کشور ما است و علت عدم توسعه یافتگی و عقب افتادگی به دلیل توجه نکردن به مقام معلم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر