يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۲۲۳
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۷

فکرشهر: به مناسبت روز کار و کارگر 14 اردیبهشت ماه، از کارگران بیمارستان شهید گنجی و هفده شهریور تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، رییس بیمارستان شهید گنجی در این مراسم  با بیان اینکه یازدهم اردیبهشت ماه  بعنوان روز جهانی کار و کارگر انتخاب شده است، اظهار داشت:  در این روز یاد آور می شویم که کارگران ارکان مهم جامعه هستند و بایستی جایگاه و مقام ومنزلت آن ها در جامعه حفظ شود.
شکیب آزاد افزود: در آموزه های دینی ما هم کار و کارگر جایگاه ویژه ای دارند، کما اینکه پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی (ع) و سایر ائمه همواره در زندگی شخصی و اجتماعی به کار کشاورزی، دامداری، داد و ستد و ... می پرداختند و ضمن افتخار به کار خود، دیگران را نیز به انجام کار و تلاش توصیه می کردند.
وی با اعلام این مهم که همانا جامعه ای به پیشرفت نمی رسد مگر اینکه کارگرانی دانا و توانا داشته باشد و همیشه مشتاق فراگیری اصول علمی و اطلاعات به روز دنیا در زمینه کاری خود  باشند، ادامه داد: کار همکاران خدماتی ما در بیمارستان از شآن و منزلت و اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که بدون حضور یک نفر نیروی خدماتی، حتی در یک شیفت کاری، عملا کارکردن برای تمامی کادر درمان در بیمارستان غیر ممکن می شود. .
رییس بیمارستان شهید گنجیادامه داد: اگر بازدهی و کارایی  بخشی از بیمارستان در ارائه خدمات درمانی به بیماران بالا است و رضایت بیماران محترم را فراهم نموده ایم، بی شک شما نیروهای خدماتی سهم بزرگی در ایجاد این بازدهی و رضایت داشته اید.
دکتر شکیب آزاد کار نیروهای خدماتی در بیمارستان را از دو جنبه دارای ارزش و ثواب دانست و افزود: یکی به دلیل  تامین معاش خانواده خود و دیگری کمک به بیماران نیازمند که این جنبه در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار است  .
بر اساس این گزارش، در پایان از کارگران بیمارستان شهید گنجی و هفده شهریور با اهداء لوح تقدیر و هدایا  تجلیل بعل آمد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر