پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۵۱۲
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌كنيم در سال جاری وضعيت اعتبارات شهرداری‌ها را بهبود ببخشيم.
به گزارش فکرشهر از فارس، سکینه الماسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این دومین بار است که از ابتدای سال تاکنون به حساب شهرداری‌های جنوب استان بوشهر بودجه واریز می‌شود و این تخصیص بودجه براساس قانونی است که مجلس در بودجه سال ٩٨ تصویب کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه  در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ٢٨ فرودین ماه مبلغی بالغ بر 12 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها واریز شد و هم‌اکنون نیز مبلغی بالغ بر شش میلیارد ریال به شهرداری‌های جنوب استان بوشهر تعلق می‌گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر افزایش درآمد شهرداری‌ها در جهت توسعه پایدار شهری بیان کرد: این مبالغ سال گذشته در ردیف بودجه شهرداری‌ها قرار نداشت اما در بودجه سال ٩٨ مجلس برای حمایت از شهرداری‌ها اعتباراتی از محل مالیات بر ارزش افزوده برای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصویب کرد.

الماسی با اشاره به افزوده شدن سه شهرداری جدید به جنوب استان بوشهر، تاکید کرد: این مبالغ به تمام شهرداری‌های حوزه جنوب استان اختصاص یافته است و تلاش می‌کنیم با ادامه همین روند در سال ٩٨ وضعیت شهرداری‌ها را بهبود بخشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر