پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۵۳۳
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دشمن با تحریم های ظالمانه انسجام، اتحاد و معیشت ملت ایران را هدف قرار داده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مجید خورشیدی یکشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: دشمن هر روز با دسیسه های مختلف، اعمال تحریم های سخت و جنگ روانی می خواهد مقاومت ملت ایران را بشکنند.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند دراین شرایط حساس باید انسجام خود را بیش از گذشته حفظ کنند تا از این شرایط به سلامت عبور کنیم.

خورشیدی اضافه کرد: مردم بدانند با حفظ انسجام در جامعه به طور یقین همه تحریم های دشمن بی ثمرو بی نتیجه می شود.

وی خطاب به مسئولان شهرستان تنگستان گفت: اتحاد و پشتیبانی مردم را ما خادمان ملت با ارائه خدمت هرچه بهتر می توانیم حفظ کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در سال رونق تولید با تولید خدمت می توانیم به مردم کمک کنیم در این صورت است که انسجام ملت نخواهد شکست و رضایتمندی مردم نیز هر روز بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: هرچقدر دشمن سعی می کند دولت را از تدبیر خارج کند تا از برجام بیرون آید وکشور را دچار فضای متشنجی کند اما دولت تاکنون با تدبیرهرچه تمامتراقدام کرده است.

خورشیدی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات ولی تاکنون با تدبیرعمل کرده و بالاترین خدمات در بخش های مختلف دراین دولت به مردم ارائه شده است.

وی گفت: رئیس جمهوری آمریکا بدون رعایت هرگونه پروتکل های رفتار سیاسی بین المللی از همه تعهد ها و پیمان ها از جمله برجام خارج و تلاش می کند با این شیوه عرصه را برای ملت ایران تنگ کند.

وی گفت: بعد از اقدام ستودنی دولت تدبیرو امید در به ثمر رساندن اقدام تدبیرآمیز برجام که می رفت تحریم ها همه جانبه دشمن را کم و شرایط را برای توسعه کشور آماده تر کند این فرد شرایط را جور دیگری رقم زد.

خورشیدی ادامه داد: ایران توانست درفضای بین الملل بدون هیچ تنش نظامی با یک توافق از چند قطعنامه الزام آور فصل هفت منشور سازمان ملل متحد خارج شود ولی رئیس جمهوری ایالت متحده آمریکا به سر کار آمد و بسیاری از پیمان ها را شکست و از خیلی معاهده نامه ها از جمله برجام خارج شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به عنوان خدمتگزارهرآنچه بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم کمترین است و ملت ایران لایق بهترین خدمات هستند.

خورشیدی افزود: با ایجاد رضایتمندی در مردم باید بالاترین سهم خود را درتقویت انسجام ملی ایفا کنیم.

وی درباره برخی مشکلات مردم شهرستان تنگستان گفت: برخی از مشاغل شغل آبا و اجدادی مردم است ونمی توان آن را تغییر داد از جمله ملوانی که درمناطق ساحلی استان بوشهر و شهرستان تنگستان قدمت دیرنه دارد.

وی گفت: بتازگی مصوبه ای ویژه استان بوشهر صادر شده که براساس آن قرار شده تنها با کالاهای ممنوعه وارداتی برخورد شود.

خورشیدی یادآور شد: براساس این مصوبه نیروی انتظامی درمحورهای ارتباطی استان با خودروهای حامل کالاها وارداتی مجاز برخورد نکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: خدمتگزاران این ملت همه تلاش خود را برای ارائه خدمات قابل قبول به مردم بکار بسته اند.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر