دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به جای خودزنی ها و به هم آویزان شدن ها از فرصت های موجود برای هم افزایی و رشد ورزش استان بهره ببریم.به گزارش فکرشهر، رضا جمشیدی در گفت و گو با ایرنا افزود: در دولت تدبیر و امید زمینه های بسیار خوبی برای رشد رشته های مختلف ورزشی در استان ایجاد شده است و با همت، همکاری و حمایت از یکدیگر و با همین ورزشکاران می توانیم عناوین زیادی در سطح ملی و بین المللی کسب کنیم.
کد خبر: ۵۶۷۸
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۰

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به جای خودزنی ها و به هم آویزان شدن ها از فرصت های موجود برای هم افزایی و رشد ورزش استان بهره ببریم.

به گزارش فکرشهر، رضا جمشیدی در گفت و گو با ایرنا افزود: در دولت تدبیر و امید زمینه های بسیار خوبی برای رشد رشته های مختلف ورزشی در استان ایجاد شده است و با همت، همکاری و حمایت از یکدیگر و با همین ورزشکاران می توانیم عناوین زیادی در سطح ملی و بین المللی کسب کنیم.

وی اظهار کرد: استان بوشهر با برخورداری از جامعه ای جوان با فرصت ها و تهدیدهای زیادی مواجه هست که باید با بهره مندی حداکثری از فرصت ها زمینه جذب جوانان را به ورزش و رشد، توسعه و تعالی رشته های ورزشی فراهم کنیم.

جمشیدی با بیان اینکه توجه استان بوشهر فقط به فوتبال است، تصریح کرد: رشته های مدال آور زیادی در استان داریم که در صورت توجه بیشتر به آنها و تامین اعتبارات لازم، حرف های زیادی برای گفتن در ورزش کشور خواهیم داشت.

وی افزود: هم اکنون 42 هیات ورزشی فعال در استان بوشهر وجود دارد که عمده آنها از هیات های فعال و موفق هستند و ورزشکاران پرتلاشی از این هیات ها برای این استان و ایران افتخارآفرینی کرده اند.

جمشیدی اضافه کرد: حضور تیم فوتبال شاهین بوشهر در لیگ برتر برندی برای استان محسوب می شد اما بدون شاهین نیز هم اکنون چهار تیم در لیگ دسته دو و یک تیم در لیگ دسته یک داریم که باعث افتخار استان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی کره جنوبی گفت: 17 ورزشکار از استان بوشهر در رشته های دو و میدانی، هندبال، فوتبال CP و قایقرانی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی کره جنوبی که مهرماه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر