پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۹۱۰
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از تدوین رشته‌های متناسب با نیاز استان در این دانشگاه خبر داد و گفت: رشته تحصیلی گردشگردی در دانشگاه پیام نور بوشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا بحرانی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش‌های مختلف اظهار داشت: تلاش شده تا در استان بوشهر رشته‌های متناسب با نیاز استان ایجاد شود.

وی اضافه کرد: گردشگری در بسیاری از کشورها منبع اصلی درآمد، ایجاد اشتغال و عامل توسعه زیرساخت‌ها است اما در کشور ما متأسفانه با دارا بودن جاذبه‌های فراوان توریستی این صنعت آنگونه که شایسته است رشد نیافته است.

بحرانی افزود: در استان بوشهر به علت وجود ظرفیت‌های فراوان فرصت بسیار مناسبی در حوزه اشتغال گردشگری وجود دارد که با هدایت و راهنمایی علاقمندان به این حوزه می‌توان تحول قابل توجهی در حوزه اشتغال ایجاد کرد.

وی از راه‌اندازی رشته تحصیلی گردشگری در دانشگاه پیام نور بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ایجاد این رشته فرصت ورود به مبحث گردشگری به شیوه آکادمیک فراهم شده است و علاقمندان این رشته می‌توانند به صورت تخصصی آن را فرا بگیرند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر خاطرنشان کرد: این رشته در فصل‌های مختلف و متنوعی تدوین شده و فرصتی است که فارغ التحصیلان این رشته بتوانند توانایی لازم برای ورود به دنیای گردشگری را داشته باشند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و همت مسئولین در راستای جذب گردشگر و توریست، آینده بسیار روشنی در انتظار فارغ التحصیلان رشته جهانگردی در کشور وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر