شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس بنیاد مسکن کشور یادآورشد: پس از وقوع زمین لرزه آذرماه پارسال دشتستان و بلافاصله پس از حضور ریاست جمهوری در منطقه زلزله زده کار بازسازی که اکنون 10 ماه از آن تاریخ می گذرد...
کد خبر: ۵۷۰۰
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: رییس بنیاد مسکن کشور گفت: روند پیشرفت کار بازسازی مناطق زلزله زده دشتستان استان بوشهر به لحاظ مدت زمان، ایمن سازی و پیشرفت فیزیکی رضایت بخش است.

به گزارش فکرشهر، علیرضا تابش روز سه شنبه در آیین بهره برداری شماری از منازل بازسازی شده آسیب دیده در زلزله دشتستان افزود: بازسازی منازل زلزله زده احداثی دشتستان 75 درصد و واحدهای تعمیراتی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآورشد: پس از وقوع زمین لرزه آذرماه پارسال دشتستان و بلافاصله پس از حضور ریاست جمهوری در منطقه زلزله زده کار بازسازی که اکنون 10 ماه از آن تاریخ می گذرد شروع شد. 

تابش اضافه کرد: درهمین ارستا با تشکیل پرونده برای یکهزار و 800 واحد احداثی و دوهزار و 300 واحد تعمیراتی، تسهیلاتی از بانک ها و بلاعوضی از هیات دولت تصویب شد و کار با نظارت نظام مهندسی و رعایت همه اصول و ضوابط فنی با مشارکت مردم درحال انجام است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: با مشارکت مردم و برنامه ریزی انجام شده بزودی همه واحدهای آسیب دیده بازسازی و ایمن سازی می شوند.

وی در خصوص زلزله اخیر استان ایلام نیز گفت: بازسازی منازل زلزله زده استان ایلام هفته پیش به تصویب رسید که ستاد تشکیل شده و کار آمارگیری در حال اتمام است و عملیات بازسازی در نیمه اول مهرماه آغاز خواهد شد.

در این آیین افزون بر افتتاح چند باب منزل احداث و تکمیل شده در شهر برازجان به نخستین نفری که بازسازی را شروع کرده بود پنجاه میلیون ریال از حساب 100حضرت امام(ره) و یک جفت فرش توسط بنیاد مسکن استان بوشهر اهدا شد.

رییس بنیاد مسکن کشور همچنین در سفر خود به دشتستان از روند اجرای منازل در حال بازسازی روستاهای دشتستان نیز بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر