دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۳۶۵
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک شناور در اسکله بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور بیش از ۱.۸ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار خلیل واعظی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و طرح‌های مهمی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به انجام اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی و شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را در اسکله شهر بوشهر خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی این شناور را قبل از خروج از آب‌های سرزمینی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف یک میلیون و ۸۳۱ هزار و ۶۸۰ لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق با ارزش ارزش ۱۱۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال از این شناور بیان کرد: این محموله در پوشش هیدرو کربن سنگین بارگیری شده بود و دو نفر نیز دستگیر شدند.

کشف قاچاق در قالب محموله پستی

وی همچنین از کشف یک محموله قاچاق ۲۰ میلیارد ریالی در پوشش مرسوله پستی در شهر بوشهر خبر داد و افزود: این محموله توسط مأموران پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در بازرسی از انبار یکی از شعب پست استان کشف شد.

سردار واعظی بیان کرد: این محموله شامل پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، لوازم جانبی تلفن همراه، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و اسباب بازی بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: این کالاهای قاچاق به صورت محموله پستی در انبار یکی از شعب پست تجمیع شده بود که در مجموع ۲۰ میلیارد ریال ارزش داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر