يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بخشدارسعدآباد در نشست با مدیر کل ثبت و احوال استان بوشهر خواستار شد:
کد خبر: ۵۷۵۴۳
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: محمدمهدی مشایخی در نشستی با  اسکندر پاسالار مدیر کل اداره ثبت و احوال استان بوشهر به اتفاق عیسی برامکی رئیس ثبت و احوال سعدآباد به تبادل نظر در حوزه کاری ثبت و احوال سعدآباد پرداختند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، بخشدار سعدآباد از حسن توجه مدیر کل ثبت و احوال استان بوشهر جهت تبادل نظر در جهت مطلوب تر کردن خدمات به مردم و همکاری بخشداری سعدآباد درجهت رفع مشکلات را اعلام  و در ادامه خواستار رفع مشکلات اداره ثبت واحوال سعدآباد با توجه به گستردگی جمعیت و سابقه بالای ثبت و احوال در بخش قدیمی سعدآباد شد.

وی در ادامه خواستارتخصیص یک دستگاه خودرو، تعمیرات ساختمان ثبت احوال و تجهیز این ساختمان به امکانات اداری و نصب سیستم های امنیتی شد.

مشایخی افزود: از آنجا که تا کنون تعدادی از مردم بخش نسبت به تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده اند از رئیس ثبت واحوال سعدآباد خواست با اطلاع رسانی و ترغیب مردم به دریافت کارت ملی هوشمند در اسرع وقت تلاش مجموعه تحت امر خود را فعال تر کند.

بخشدارسعدآباد بیان کرد: در کمترین زمان ممکن ترتیب یک جلسه مشترک با دهیاران بخش و اداره ثبت و احوال سعدآباد جهت تبادل نظر در جهت همراهی دهیاران با ثبت واحوال را خواهند داد.

 پاسالار مدیرکل ثبت استان بوشهر، ضمن ابراز رضایت از فعالیت رئیس و دیگر کارکنان ثبت و احوال سعدآباد گفت: با توجه به کمبودهای موجود سعی و تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن امکانات مورد پیشنهاد بخشداری جهت اداره سعدآباد را تامین کنیم.

وی افزود از آنجا که مجموعه بخشداری و ثبت واحوال تابع یک وزارت خانه هستنند و به نوعی تسهیل مشکلات بازدهی مشترک دارد و این خود نزدیک ترین نوع فعالیت مشترک در قالب تفاهم فی مابین است.

وی درادامه با توجه به در پیش بودن انتخابات آینده درسال جاری فعالیت مضاعف اداره متبوع خود را جهت فراهم نمودن زمینه آسان تر جهت اخذ کارت ملی هوشمند با همکاری بخشداری و دهیاری های تابعه اعلام کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر