پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۶۰۷
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: فرماندار جم گفت: وضعیت فعلی تیم پارس جم زیبنده شهرستان و استان بوشهر نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد حسینی بعد از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان جم ضمن تقدیر از تعامل بسیار خوب امام جمعه با ادارات شهرستان به بیان اهمیت، نقش و جایگاه معنوی، فرهنگی و سیاسی سنگر امامت جمعه پرداخت.

فرماندار جم اظهار داشت: وضعیت شهرستان جم چشم انداز روشنی را برای آینده ترسیم می کند و امیدواریم بتوانیم با ایجاد این ظرفیت ها وضعیت بیکاری در سطح شهرستان را کاهش دهیم.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی شهرستان جم مطرح کرد: ۵ کانون فرهنگی اجتماعی فعال و ۱۵۰ هیأت مذهبی در شهرستان داریم.

حسینی با بیان اینکه ۱۱ حافظ کل قرآن در جم داریم، بیان داشت: در حال حاضر ۲موسسه قرآنی و ۲۲ کانون قرآن فعال در شهرستان جم وجود دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان جم گفت: وضعیت فعلی تیم پارس جم زیبنده شهرستان و استان بوشهر نیست.

فرماندار جم خواستار حمایت همه جانبه از تیم پارس جم شد و عنوان کرد: شور و نشاط جوانان لازمه رشد و تعالی جامعه است.

وی گفت: بازگشایی و فعالیت دوباره فرودگاه توحید جم از مطالبات به حق مردم است که نیازمند توجه ویژه از سوی مدیران استانی دارد.

حسینی با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مستمر حجت الاسلام گنجی، افزود: نماز جمعه سنگر وحدت آفرین و بصیرت افزا و محلی برای تبین دیدگاه‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام محمدی امام جمعه سابق کاکی که در این جایگاه قرار میگیرد یقیناً می تواند منشأ خدمات و برکات جدیدی برای شهرستان باشد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد گنجی تودیع و حجت الاسلام محمدی به عنوان امام جمعه شهرستان جم انتخاب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر