يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۱۹۶
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۹

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر از تشکیل ستاد گلخانه ها در این شهرستان با توجه به ظرفیت بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، کریم علی‌حسین ظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: تروریسم و جنگ اقتصادی که امروز دشمن به راه انداخته موجب همگرایی بین قوا و مردم شده است.

وی اضافه کرد: همه به نوعی در حال تلاش برای خروج از این وضعیت هستند که یکی از این تلاش‌ها کمک به رونق تولید و سرمایه گذاری است که دولت تدبیر و امید در این راستا تسهیلاتی را علی رغم فشارهای مالی موجود تدارک دیده است.

فرماندار دیر افزود: خلق ایده‌ها و فرصت‌ها برای عبور از این پیچ خطرناک باید سرلوحه همه مسئولین و رؤسای ادارات باشد. در این میان، نخبگان و مردم بازوان توانمند نظام برای عبور از این وضعیت هستند. دستگاه‌های اجرایی هم بایستی وظایفشان را بهتر از قبل و با توان و همت بیشتر بکار بگیرند.

وی به تشکیل ستاد گلخانه‌ها اشاره و یادآور شد: یکی از سیاست‌های جهاد کشاورزی تشکیل ستاد گلخانه‌ها برای رونق کشاورزی و افزایش تولید است و در شهرستان دیر نیز با توجه به ظرفیتی که در بخش کشاورزی وجود دارد این ستاد تشکیل شده است.

علی‌حسنی خاطرنشان کرد: از ۳۰۷ هکتاری که برای توسعه گلخانه‌ها در سال ۹۸ برای استان بوشهر در نظر گرفته شده ۱۰۷ هکتار سهم شهرستان دیر است.

وی خواستار توجه به تکریم ارباب رجوع شد و بیان کرد: تکریم ارباب رجوع از وظایف ذاتی ادارات است و باید در شهرستان دیر در سطح ادارات توجه خاص و ویژه‌ای به این موضوع شود.

فرماندار شهرستان با اشاره به بحث بزرگداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه و ضمن تشکر از ائمه جمعه شهرستان و اعضای ستاد اظهار داشت: تعامل خوبی میان مردم، ائمه جمعه و مسئولین وجود دارد و در واقع ائمه جمعه حلقه اتصال بسیار خوبی میان مردم و مسئولین هستند و امیدواریم این تعامل حفظ شود.

وی بیان کرد: تبلیغات مجازی بیشتری برای مهارت آموزی انجام گیرد. همچنین اداره کار و شرکت‌ها موظفند مهارت‌های لازم در منطقه را احصا و به اداره فنی و حرفه‌ای اعلام کنند تا کارگاه‌های آموزشی متناسب با آنها برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر