شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیین بازگشایی مدارس دشتستان همزمان با سراسر کشور، صبح امروز، دوشنبه، 31 شهریورماه 1393، با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، دانش آموزان و والدین آن ها در ...
کد خبر: ۵۸۵۴
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: آیین بازگشایی مدارس دشتستان همزمان با سراسر کشور، صبح امروز، دوشنبه، 31 شهریورماه 1393، با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، دانش آموزان و والدین آن ها در دبستان دخترانه 13 آبان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروزه در کشورهای توسعه یافته رابطه مستقیمی بین آموزش و نیروی انسانی کارآمد و توانمند وجود دارد و ثروت اصلي هر ملتي،‌ نيروي انساني آن است.

عادل دهدشتی، با آرزوی موفقیت دانش آموزان در عرصه کسب علم و دانش، افزود: پس از خانواده، مدرسه  و معلمین نقش بسیار مهمی در زندگی اجتماعی کودک و نوجوان بر عهده دارد و از عوامل مهم تربیتی و سازنده ارزش‌های ذهنی و تفکر و راه و روش کودکان و نوجوانان در جامعه به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، اهتزاز پرچم  پر افتخار جمهوری اسلامی ایران همراه با زمزمه سرود ملی یادآور هشت سال دفاع مقدس و خون شهدای این مرز و بوم، فضای باشکوه و غرورانگیز این مراسم را جلوه‌ای دیگر بخشید و مسئولین شهرستان نیز ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز بهار تعلیم و تربیت به دانش آموزان و فرهنگیان، زنگ شروع سال تحصیلی جدید را به صدا در آوردند.

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر