پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس راهور شهرستان دشتستان گفت: دستفروشان شهر آبپخش ساماندهی می‌شوند.به گزارش فکرشهر، رضا موسیوند خاطرنشان کرد: شهردار و شورای اسلامی شهر اهتمام جدی نسبت به نهادینه شدن فرهنگ عبور و مرور و ترافیک شهری دارند و همکاری صمیمانه و تنگاتنگ آنها با راهور شهرستان خود دلیلی بر این مدعاست.موسیوند در ادامه ساماندهی دستفروشان را یکی از موضوعات مهم ترافیکی شهر عنوان کرد و گفت: باید دستفروشان به جایی از پیش تعیین شده هدایت و ساماندهی شوند تا شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.
کد خبر: ۵۸۷۵
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: رئیس پلیس راهور شهرستان دشتستان گفت: دستفروشان شهر آبپخش ساماندهی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، رضا موسیوند خاطرنشان کرد: شهردار و شورای اسلامی شهر اهتمام جدی نسبت به نهادینه شدن فرهنگ عبور و مرور و ترافیک شهری دارند و همکاری صمیمانه و تنگاتنگ آنها با راهور شهرستان خود دلیلی بر این مدعاست.

موسیوند در ادامه ساماندهی دستفروشان را یکی از موضوعات مهم ترافیکی شهر عنوان کرد و گفت: باید دستفروشان به جایی از پیش تعیین شده هدایت و ساماندهی شوند تا شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.

وی افزود: بدون تردید شهر آبپخش از شهرهای پر رفت و آمد استان بوشهر است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مشکلات ترافیکی در این شهر به حداقل برسد و خوشبختانه شهردار اهتمام خاصی به این موضوع دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش نیز بیان کرد: بزرگداشت حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باید مورد توجه و تاکید مردم و مسئولان باشد.

مصطفی رضایی با سوق‌الجیشی توصیف کردن شهر آبپخش خاطرنشان کرد: شهر آبپخش با قرار گرفتن در مسیر استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس و هرمزگان یکی از شهرهای سوق‌الجیشی و استراتژیک استان محسوب می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل لازم است طرح جامع ترافیک شهری با دقت اجرا شود تا علاوه بر روان کردن تردد خودرهای بین شهری موجب سهولت در رفت و آمد شهروندان نیز شود.
منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر