دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۸۴۰
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: شهردار گناوه گفت: برنامه های مهمی برای بهبود وضعیت شهر در نظر گرفته شده که اجرای آن ها نیازمند صرف زمان کافی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر،سید جواد حسینی حقیقی صبح پنجشنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان گناوه با تبریک روز خبرنگار  اظهار داشت:  خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و از نظرات و پیشنهادها و انتقادهای منصفانه آنان بصورت حقیقی و دور از فضای مجازی استقبال می‌کنیم.

وی افزود: از این رو در فضای مجازی حضور نمی یابم و نظرات شهروندان در گروه های مجازی توسط روابط عمومی این شهرداری رصد و پیگیری خواهد شد.

شهردار گناوه بیان کرد: انتظار داریم روابط عمومی جدید، ارتباط موثرتری با رسانه ها برقرار و تعامل شهرداری با خبرنگاران را افزایش دهد.

وی بیان کرد:برنامه های مهمی برای بهبود وضعیت شهر در نظر گرفته شده که اجرای آن ها نیازمند صرف زمان کافی است. 

حسینی حقیقی گفت:یکی از برنامه های اصلی شهرداری گناوه دوری از طرح‌های روزمره و متمرکزشدن بر اجرای طرح های بزرگ است و پروژه‌های آسفالت از طرح های روزمره و خدمات شهری شهرداری است و نباید به عنوان طرح بزرگ از آن نام برد.

شهردار گناوه پیرامون پروژه پل خور گناوه تصریح کرد: پل خور گردشگری از مهمترین پروژه فعال شهرداری گناوه است که پیمانکار فعلی  این پل را ملزم به رعایت دقیق برنامه زمانبندی کرده ایم و کارشناسان خبره شهرداری بصورت مداوم بر کیفیت اجرای کار نظارت دقیق دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون بتن ریزی دال های پل در دست انجام است که ظرف یک ماه آینده روی ستون ها نصب می شوند.

حسینی حقیقی ادامه داد: ایجاد موج شکن، محوطه سازی اطراف پل و بررسی احداث جاده ساحلی به روستای مال خلیفه به طول ۶۵۰متر از برنامه های مهم ما برای بهره برداری بهینه از پل خور گردشگری است.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری گناوه در امر خدمت گذاری، همه شهروندان را با یک دید می نگرد و در رویکرد جدید، ضمن رعایت قانون و جلوگیری از بروز تخلف، مسائل و مشکلات مردم در شهرداری با دید مثبت و تعامل بیشتر بررسی و رفع می شود تا مردم با اطمینان خاطر به شهرداری مراجعه کنند.

شهردار گناوه یادآور شد: درهمین راستا توجه به نظم و انضباط در شهرداری را جدی تر گرفته ایم تا مشکلات مردم با سرعت بیشتری برطرف شود

شهردار گناوه عنوان کرد:بلوار ولی عصر(عج) و بلوار جمهوری اسلامی،چشم شهر گناوه هستند و کارشناسان شهرداری در حال بررسی و برآورد هزینه پیاده روسازی راه به سمت میدان بسیج و از پل ورودی تا چهارراه ورزش هستند که پس از نهایی شدن جهت تصویب به شورای شهر ارسال می شود.

وی بیان کرد: افزایش درآمدهای پایدار شهرداری با مشارکت سرمایه گذاران در طرح های تجاری و گردشگری از اولویت های کاری  این شهرداری است.

 وی گفت: اقداماتی را برای جانمایی دهکده گردشگری آغاز کرده ایم و برای احداث پلاژ و پارک بانوان منتظر تصویب محل های پیشنهاد شده هستیم.

شهردار گناوه اضافه کرد: در زمینه جداسازی آب شرب فضای سبز ۲ طرح در نظرگرفته شده که استفاده از آب فاضلاب خانگی اجرایی خواهد شد و انتقال از آب دریا نیز مدنظراست.

وی در زمینه حمایت از ورزشکاران  گفت: خواسته‌های زیادی از طرف تیم‌ها و ورزشکاران به شهرداری توسط شورا ارایه شده که در مدت ۲ هفته ۵۰۰ میلیون ریال کمک کرده ایم. و از شورا انتظار داریم در این زمینه دیگر درخواستی ارایه ندهد اما برنامه‌های خوبی در حوزه های فرهنگی و ورزشی داریم.

حسینی حقیقی پیرامون پروژه میدان امام علی (ع) گناوه گفت: ورودی گناوه از سمت دیلم یکی از مهمترین گره های ترافیکی شهر است که سال ها بلاتکلیف مانده است

وی اضافه کرد  فقط هزینه تملک زمین های اطراف میدان امام علی (ع) قریب به ۱۵میلیارد برآورد شده است.

شهردار گناوه افزود: ما مصمم هستیم طرح احداث میدان را به ایجاد پل زیرگذرـروگذر تغییر دهیم تا ضمن پرهیز از هزینه های هنگفت تملک اراضی، وضعیت عبور و مرور در این محدوده بهبود یابد.

وی گفت: احداث پل ورودی گناوه نیز برآورد ریالی آن انجام و برای تصویب به شورا ارسال می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر