يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اینک با اعلام رسمی ابطال کارت خدمت این ملی پوش بوشهری، جدایی اش از پرسپولیس قطعی شده و باید خود را آماده خدمت سربازی یا در حال خوشبینانه حضور در تیمی نظامی کند.فکرشهر: سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد کارت معافیت حسین ماهینی بازیکن بوشهری پرسپولیس تهران ابطال شد.به گزارش فکرشهر، در این اطلاعیه آمده: با توجه به نامه سازمان وظیفه عمومی ناجا، کارت معافیت علی حمودی از باشگاه سپاهان اصفهان و حسین ماهینی از باشگاه پرسپولیس باطل شده است.تا تعیین وضعیت خدمت نظام وظیفه، بازیکنان فوق نمی توانند تیم فوتبال طرف قرارداد خود را همراهی کنند.
کد خبر: ۵۸۹۰
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: اینک با اعلام رسمی ابطال کارت خدمت این ملی پوش بوشهری، جدایی اش از پرسپولیس قطعی شده و باید خود را آماده خدمت سربازی یا در حال خوشبینانه حضور در تیمی نظامی کند.
فکرشهر: سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد کارت معافیت حسین ماهینی بازیکن بوشهری پرسپولیس تهران ابطال شد.

به گزارش فکرشهر، در این اطلاعیه آمده: با توجه به نامه سازمان وظیفه عمومی ناجا، کارت معافیت علی حمودی از باشگاه سپاهان اصفهان و حسین ماهینی از باشگاه پرسپولیس باطل شده است.

تا تعیین وضعیت خدمت نظام وظیفه، بازیکنان فوق نمی توانند تیم فوتبال طرف قرارداد خود را همراهی کنند.

حسین ماهینی سابقه سال 84 از ایرانجوان بوشهر جدا و به استقلال اهواز پیوست تا تجربه حضور در لیگ برتر را بیابد. ماهینی پس از 3 فصل حضور در جمع آبی پوشان اهوازی، به ذوب آهن اصفهان رفت و از سال 91 نثیز پرسپولیسی شد.

اینک با اعلام رسمی ابطال کارت خدمت این ملی پوش بوشهری، جدایی اش از پرسپولیس قطعی شده و باید خود را آماده خدمت سربازی یا در حال خوشبینانه حضور در تیمی نظامی کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر