پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 31هزار نفر از شهروندان بوشهری از مزایای اجرای طرح جامع نظام سلامت بهره مند شده اند.به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا رییسی روز چهارشنبه در نشست با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: 20 میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه ها برای اجرای طرح تحول نظام سلامت دراستان بوشهر پرداخت شده است. وی اضافه کرد: گام هایی بسیار مهم درقالب طرح جامع نظام سلامت برای توسعه و ارتقای شاخص های سلامت برداشته شده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: با اجرای این طرح شمار زایمان های طبیعی در این استان افزایش یافته است. 
کد خبر: ۵۹۰۱
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 31هزار نفر از شهروندان بوشهری از مزایای اجرای طرح جامع نظام سلامت بهره مند شده اند.

به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا رییسی روز چهارشنبه در نشست با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: 20 میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه ها برای اجرای طرح تحول نظام سلامت دراستان بوشهر پرداخت شده است. 

وی اضافه کرد: گام هایی بسیار مهم درقالب طرح جامع نظام سلامت برای توسعه و ارتقای شاخص های سلامت برداشته شده است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: با اجرای این طرح شمار زایمان های طبیعی در این استان افزایش یافته است. 

رییسی بیان کرد: با توجه به آمار 55 درصدی سزارین، این شاخص نگران کننده است که با اجرای طرح جامع نظام سلامت و ارایه خدمات رایگان زایمان طبیعی این مهم در بین مادران در حال نهادینه شدن است.

وی افزود: همچنین با اجرای طرح تحول نظام سلامت مزایای پزشکان بموقع پرداخت می شود که این مهم در افزایش رضایت مندی و ایجاد انگیزه برای ارایه خدمات کیفی تر نقش آفرین است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: براساس طرح جامع نظام سلامت دولت 90 درصد هزینه های درمانی را پرداخت می کند طوری که تجهیزات پزشکی و دارو توسط بیمارستان تامین می شود و نیازی به خرید آنها توسط بیماران نیست. 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: طرح جامع نظام سلامت و کاهش هزینه های درمانی می تواند مردم محروم و بی بضاعت را دریابد. 

به نوشته ی ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود: درد بیماری و نداشتن هزینه درمان فشار مضاعفی بر خانواده ها وارد می کرد که با اجرای طرح نظام سلامت این مشکلات برطرف شده است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآورشد: بسیجیان و پاسداران عضو جامعه پزشکی باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و مردم را در سختی تنها نگذارند. 

سردار جمیری افزود: استان بوشهر در بخش پزشکی ظرفیت هایی دارد که می تواند این استان را از بعد پزشکی به بهترین نحو هدایت کند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر