پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۴۹۰
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: درنخستین روز از هفته دولت هشت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در شهرستان دشتی افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار دشتی روز شنبه در آئین افتتاح این پروژه ها گفت: ایستگاه سنجش آلودگی هوا شهر خورموج  با اعتبار۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که با افتتاح آن میزان الودگی هوای شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی به صورت مستمر در اختیار مردم و دستگاه‌های متولی  قرار میگیرد.

عبدالله نادری ادامه داد: سه طرح هادی در روستاهای بحیری، احشام قائدی‌ها و بادامزار از توابع  بحش مرکزی دشتی شامل زیر سازی و آسفالت معابر عمومی این روستاها به مساحت ۸۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که افتتاح  این طرح‌ها باعث بهبود وضعیت رفاهی و تغییر مبلمان روستاها خواهد شد.

فرماندار دشتی اضافه کرد: طرح برق رسانی شامل توسعه و نوسازی شبکه برق در نقاط شهری شهرستان با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که باعث پایداری برق شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با افتتاح این پروژه‌ها طرح تولید لوازم بهداشتی با اعتبار پنج میلیارد تومان در شهرستان دشتی کلنگ زنی شد که با اجرای آن زمینه اشتغال ۲۷ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

نادری افزود: علاوه براین عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی و پارک محله‌ای در محدوده بافت فرسوده شهر خورموج با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر