يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۶۱۰
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۴

فکرشهر:  عضو شورای اسلامی شهر بوشهر بر ضرورت ساماندهی مبادی ورودی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالخالق برزگرزاده روز دوشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر با تبریک روز کارمند افزود: برخورداری شهروندان از امکانات اولیه حق و حقوق اصلی آنها قلمداد می‌شود ولی با این حال منظر شهری محله‌های تنگ بوشهر وضعیت مناسبی ندارد.

وی بیان کرد: در این بین مسیرهای منتهی به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر از وضعیت نامطلوبی برخوردار است.

برزگرزاده ادامه داد: در این مسیرها که به واسطه لیگ برتری شدن شاهین تیم هایی از استان‌های مختلف کشور عبور می‌کنند از لحاظ زیبا سازی مبلمان و منظر آن ساماندهی مناسبی صورت گیرد.

عضو شورای شهر بوشهر گفت: بازیکنانی که از استان‌های مختلف به بوشهر می‌آیند بدون شک سفیر ورزشی برای معرفی بوشهر و ظرفیت‌های آن هستند که باید از این مهم بخوبی استفاده شود.

وی افزود: سه راهی ابتدای خیابان منتهی به ورزشگاه نیز در هنگام ورود و خروج خودروهای هواداران با ترافیک چشمگیری مواجه می‌شود که در این ارتباط باید کارشنان امر ساماندهی این تقاطع را در دستور کار قرار دهند.

برزگرزاده ادامه داد: اکنون هواداران بوشهری و برون شهری باید همه آنها از یک مسیر مشترک عبور کنند که این موجب ازدیاد تردد در دوربرگردان پس از سه راهی منتهی به ورزشگاه می‌شود.

وی در ارتباط با وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: اکنون لیگ برتری شدن شاهین به عنوان یک ظرفیت نیاز است با تمهیدات لازم شرایطی فراهم شود تا تیم بهبود پیدا کند و شور و نشاط ایجاد شده در بین شهروندان تداوم یابد.

برزگرزاده بیان کرد: در این ارتباط انتظار می‌رود هیات مدیره و کادرفنی زمینه تقویت تیم را فراهم کنند تا کار تیم به روزهای سخت و دشوار تلاش برای بقا نکشد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در موضوع آسفالت کوچه‌های محلات جنوبی بوشهر برخی از شهروندان برای ۲ سال متوالی هزینه همیاری را پرداخت کردند ولی از آسفالت کوچه آنها خبری نشده ولی با این حال مشاهده شده کوچه‌هایی که طول آنها به یک کیلومتر هم می‌رسد بدون پرداخت  همیاری آسفالت شدند.

مهرزاد آسایش افزود: در موضوع فضای سبز و پارک‌های محلی در محلات تنگک ها (۱، ۲ و ۳)، باغ زهرا و شهرک فضیلت نیز با توجه به پیش بینی اعتبار خاص برای آنها در بودجه سال های ۹۷ و ۹۸ خبری از اجرا نیست و نیاز است تا  جدول زمانبندی مشخصی از زمان اجرا آنها مشخص و از دادن امیدهای واهی به شهروندان اجتناب شود.

وی ادامه داد: اکنون تنگک‌ها فاقد کمترین فضای سبز هستند و این هم در شرایطی است که این محله‌ها در چند سال اخیر با انتخاب به عنوان میزبان بازی‌های شاهین، استقرار کمپ حیوانات بلاصاحب، سایت دفن زباله و آرامستان (در آینده نزدیک) شاهد رخدادهای مهم هستند.

آسایش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برای ارج گذاری به پیشکسوتان فوتبال استان بوشهر باید ساز و کاری طراحی شود تا با صدور کارت‌هایی ویژه برای حضور آنها در جایگاه ویژه ورزشگاه و دیدن بازی‌های نمایندگان استان از نزدیک تسهیل‌گری شود.

وی تاکید کرد: پیشکسوتان فوتبال به عنوان افرادی که عاشقانه و فاقد نگاه کاسبانه فوتبال را دنبال می‌کنند باید تجلیل و قدرشناسی از آنها در میدان‌های مختلف ورزشی مورد توجه باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر