يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش «فکرشهر»، در این نشست، کارفرمایان حاضر به بیان مشکلات و دغدغه های بیمه ای پرداختند و مسایل مربوط به حسابرسی سالانه شرکت ها و بنگاه های خود را مطرح کردند و در پایان از 8 کارفرمای برتر، تقدیر شد...
کد خبر: ۵۹۶۷۶
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶

فکرشهر ـ مصطفی محمدزاده فرد: نشست تشکل های کارفرمایی و موسسه حسابرسی تامین اجتماعی استان بوشهر برای پیگیری بند «الف» از دستور دوم سومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، همزمان با هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان بوشهر و معرفی و تجلیل از کارفرمایان نمونه استان بوشهر، در اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش «فکرشهر»، در این نشست که همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ـ روز سه شنبه، 5 شهریورماه 1398 ـ برگزار شد، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، با تبریک هفته دولت گفت: این کارآفرینان بر اساس 11 شاخص انتخاب شدند که مهم ترین آن ها، کارفرمایانی است که لیست و اسامی بیمه شدگانشان را داشته و بیمه را پرداخت کرده اند و فاقد بدهی هستند و از طرفی رعایت ماده 90 تامین اجتماعی را کرده اند. 

عبداله شیرکوند افزود: معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی، ارزیابی کافرمایان برتر را براساس این 11 شاخص و با مجموع 100 امتیاز در 4 سطح کارگاه‌های با بیش از 200 نفر کارگر، 51 تا 200 نفر کارگر، 6 تا 50 نفر کارگر و از بین 1 تا 5 نفر کارگر انجام داده که بر اساس آن، هشت کارفرما در استان بوشهر انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: احمد پورعلی از شرکت تعاونی پارس آبزیان رسول، غلامرضا میرشقاقی از شرکت پتروشیمی خارگ و کیومرث موسیوند از شرکت سیمان دشتستان در سطح 1 به عنوان کارفرمای نمونه انتخاب شدند و علی شکوهی از شرکت فرسا شیمی در سطح 2 و حسین طهماسبی از شرکت تولیدی نان برکت کنگان و ابوالفضل زارعی شرکت تولیدی شن و ماسه دردانه اخند در سطح 3 به عنوان کارفرمای نمونه انتخاب شدند.

شیرکوند گفت: در سطح 4 نیز سید حسین کوزه گر از شرکت تعاونی پیشگامان توسعه فناوری اطلاعات و فناوری جنوب و محمد حاتمی از شرکت خدماتی بلورین ریز به عنوان کارفرمای نمونه استان بوشهر در حوزه تامین اجتماعی انتخاب شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود خود اظهار داشت: تاکنون از استان بوشهر 378 نفر درخواست بخشودگی دیرکرد پرداخت جرایم تامین اجتماعی را ارائه کردند که با توجه به اتمام این طرح تا 13 شهریور انتظار است سایر کارفرمایان داوطلب استفاده از این طرح نسبت به ارائه درخواست استخدام کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر نیز گفت: در شرایط خاص کنونی انتظار می‌رود تامین اجتماعی علاوه بر بخشودگی جرایم دیرکرد تقسیط اصل جرایم را در دستور کار قرار دهد.

خورشید گزدرازی افزود: در شرایط رکودی فعالان اقتصادی بدون شک در پرداخت اصل بیمه تامین اجتماعی نیز با مشکلاتی مواجه هستند که استقبال کم کافرمایان از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد تامین اجتماعی خود گواهی بر این ادعاست.

به گزارش «فکرشهر»، در این نشست، کارفرمایان حاضر به بیان مشکلات و دغدغه های بیمه ای پرداختند و مسایل مربوط به حسابرسی سالانه شرکت ها و بنگاه های خود را مطرح کردند و در پایان از 8 کارفرمای برتر، تقدیر شد.

گزارش تصویری اینجا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر