پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۸۴۲
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اشاره به بازرسی از ۵۴ دستگاه اجرایی استان بوشهر با موضوع امر به معروف، گفت: نظارت اجتماعی مهم‌ترین اولویت در کاهش ناهنجاری‌ها است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار علی رزمجو صبح شنبه در جمع خبرنگاران استان بوشهر به مناسبت آغاز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در برخورد با منکرات به دنبال جوسازی منفی در جامعه نیستیم و یکی از وظایف رسانه، فرهنگ‌سازی است که جوان امروزی ما به سوی معروف‌ها هدایت شود.

وی تصریح کرد: تبیین و ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر با استفاده از فضای معنوی دهه محرم و تقویت نگرش آحاد جامعه نسبت به این فریضتین الهی از جمله اهداف این ستاد است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: تعداد ۳۹۲ برنامه در مرکز و شهرستان‌های مختلف برگزار خواهد شد که ۳۸ برنامه مربوط به صداوسیما و ۵۴ مورد مربوط به بازرسی از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.

رزمجو بیان کرد: فلسفه قیام امام حسین (ع) امربه‌معروف و نهی از منکر بوده است این فریضه الهی با آغاز انقلاب اسلامی نسبت به دوران گذشته احیا شد.

وی افزود: شناسایی و معرفی الگوهای موفق در اقشار مختلف، استفاده از رهنمودهای حضرت امام و منویات مقام معظم رهبری در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر است که اولین روز از هفته بنام امربه‌معروف و نهی از منکر مسئولان است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان بوشهر بابیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همگانی شود، مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد خاطرنشان کرد: شعار محوری امسال «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و مسؤولیت اجتماعی» است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر