پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۸۶۳
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: امام جمعه دلوار در خصوص۱۲ شهریور سالروز شهادت سردار شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار گفت: برگزاری باشکوه همایش بزرگداشت سردار مؤمن و شجاعی همچون رئیس‌علی دلواری در واقع خدمتی ارزنده به مکتب اسلام و تشیع است.

حجت الاسلام زاهددوست افزود: متأسفانه امروز این سردار مومن و شجاع آن طور که شایسته شأن و مقامش باشد شناخته و معرفی نشده و در شناساندن او به جامعه و بویژه برای نسل جوان فعلی کوتاهی شده در حالی که همه می دانیم معرفی رئیسعلی به عنوان یک الگوی ارزشمند در جهان اسلام به جامعه امروزی امری لازم‌ و ضروری است.

 وی دلوار تاکید کرد: رئیسعلی دلواری تنها متعلق به یک شهر و یا منطقه نیست بلکه همچنان که رهبر عزیز انقلاب فرموده اند رئیسعلی شما دلواریها رئیسعلی همه ملت ایران و همه مردم است بنابراین در برگزاری کنگره شهید رئیسعلی دلواری تمام دستگاه‌های دولتی و مردمی باید مشارکت و همکاری کنند.

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه همه ما باید نسبت به معرفی شخصیت والای شهید رئیسعلی دلواری به نسل امروز احساس تکلیف کنیم افزود: رئیسعلی دلواری به عنوان سردار بزرگ جنوب در تاریخ تشییع و اسلام همچون نگینی می‌درخشد و راهش الگویی برای همه ملت های مومن و ظلم ستیز است.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه همایش بزرگداشت ۱۲ شهریور سالروز شهادت سردار شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار در شهر دلوار زادگاه این شهید سرافراز برگزار خواهد شد افزود: این همایش روز سه شنبه ۱۲ شهریور ماه ساعت ۱۷ در محل سالن ورزشی شهید جمادی و با حضور ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، جمعی از مسئولان کشوری و استانی و مردم ولایتمدار خطه دلوار  برگزار می شود و میهمان ویژه و سخنران این مراسم معنوی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خواهد بود.

 حجت الاسلام زاهددوست تصریح کرد: آشنایی جامعه با حماسه آفرینی های این سردار شجاع و مومن و انتقال فرهنگ مجاهدت و مقاومت در برابر فشارهای بیگانگان و روحیه رشادت و ایثار شهید بزرگ مبارزه با استعمار«شهید رئیسعلی دلواری» به جامعه بویژه نسل جوان و همچنین تجلیل از مقام شامخ این شهید سرافراز از اهداف برگزاری هرساله این همایش بزرگداشت می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر