دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۱۰۳
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: انتخابات مجلس در برخی شعب منتخب استان بوشهر به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، عباس برزگر زاده بعدازظهر چهارشنبه در جمع مسئولین شهرستان دیر اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع سال ۹۸ انتخابات است و وزارت کشور وظیفه شفافیت، رعایت حق‌الناس و قانون‌مداری در برگزاری انتخابات را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: وظیفه استانداری و وزارت کشور حراست از آراء تمامی افراد شرکت‌کننده در انتخابات است و در راستای برگزاری انتخابات سلایق سیاسی را کنار خواهیم گذاشت.

برزگر زاده با اشاره به اینکه اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اصلی ماست، عنوان کرد: حاضر نیستیم با مخدوش شدن حتی یک رأی این سرمایه را از بین ببریم، در همین راستا فرمانداران و بخشداران قانون‌مداری، شفافیت و رعایت حق‌الناس را در اولویت قرار دهند.

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر بیان کرد: در راستای برگزاری انتخابات رؤسای دستگاه‌ها و ادارات به کارمندان اطلاع‌رسانی کنند تا اگر کارت هوشمند ملی ندارند نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

برزگر زاده بیان کرد: کارت هوشمند ملی در انتخابات امسال نقش مهمی دارد و احراز رأی‌دهندگان به وسیله این کارت است و موجب تسریع در انتخابات می‌شود.

انتصاب پنج بخشدار خانم در استان بوشهر

برزگر زاده با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید در استان بوشهر تاکنون پنج بخشدار خانم انتصاب شده‌اند افزود: اینکه استاندار بوشهر در شعار و عمل به حضور بانوان در عرصه مدیریتی اعتقاددارند به‌گونه‌ای که چهار مورد از این انتصابات در دوره استاندار کنونی بوده است.

وی با اشاره به کسب مقاوم اول استان بوشهر در حوزه انتصاب بانوان و جوانان در سطح کشور بیان کرد: تا امروز هیچ نکته و عملکرد و تصمیم منفی از بانوان بخشدار منصوب‌شده، دیده نشده است.

برزگر زاده با بیان اینکه همه ما مدیران در مقابل مردم و آینده ایران مسئول هستیم افزود: امروز کشور در شرایط بسیار ویژه‌تری نسبت به گذشته قرار دارد و آمریکا وارد جنگ تمام‌عیار اقتصادی با ما شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین کارگزاران و مردم هستند افزود: ما در داخل کشور نباید در مقابل دشمنان دست‌بسته بنشینیم.

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شهروند خوب شرکت در انتخابات است خاطرنشان کرد: دعوت می‌کنیم همه جناح‌ها و گروه‌ها که توانایی دارند نسبت به نام‌نویسی در انتخابات اقدام کنند تا شاهد یک فضای رقابتی، پرشور، با مشارکت بالا و خردمندانه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر