دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۳۵۷
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دشتی و تنگستان ستاد انتخابات این حوزه با تشکیل هفت کمیته روز دوشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار دشتی در نخستین جلسه این ستاد گفت: برای برگزاری انتخابات پر شور و با نشاط در این حوزه انتخابیه کمیته‌های حراست، امنیت، آموزش، فناوری و اطلاعات، اخبار واطلاعات، مالی و پشتیبانی و حقوقی در این شهرستان تشکیل شده و این کمیته ها کار خود را با جدیت آغاز کرده اند.

عبدالله نادری به تحرکات داوطلبان احتمالی نامزدی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان اشاره کرد و ادامه داد: همه فعالیت‌های داوطلبان احتمالی نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی با دقت دراین  شهرستان رصد می‌شود.

وی اظهارداشت: مهمترین وظفیه ما مسئولان برگزاری سالم انتخابات، ایحاد زمنیه حضور گسترده، پر نشاط، آزاد و سالم مردم در این آن است و باید از هر اقدامی که شائبه جانبداری از نامزدی تلقی شود، بجد خودداری کرد.

نادری گفت: ما امانتدار رای مردم هستیم  و همه باید حرکت در چارچوب قانون و صیانت از آرای مردم  زمینه حضور پرشور در پای صندوق های رای را فراهم کنیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

شهرستان دشتی  مرکز حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان با ۸۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر