پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان در بخش ارم؛
فکرشهر: صیادی که با زبان اشاره با ناشنوایان سخن می گفت، از آنان خواست تا برای ارتقای سطح آگاهی و دانش خود از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده و ...
کد خبر: ۶۱۶۲
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: روز جهانی ناشنوایان برای نخستین بار در بخش ارم گرامی داشته شد.

به گزارش فکرشهر، در این مراسم که جمعی از اقشار مختلف ناشنوایان بخش، از جمله دانش آموزان و دانشجوایان حضور داشتند، بخشدار ارم گفت: خدمت به ناشنوایان نوعی افتخار به شمار می رود و فعالیت در این زمینه نیاز به عشق و علاقه ای وافر دارد.

مسعود صیادی افزود: کسانی که در امر تعلیم و تربیت اینگونه دانش آموزان فعالیت دارند، نمونه انسان هایی هستند که در نزد خدا از اجر و پاداشی والا برخوردارند.

وی اضافه کرد: خانواده و جامعه باید با شناخت این افراد بتوانند با آنان ارتباط مناسبی برقرار کرده و برای پرورش استعدادهایشان به آنان کمک کنند.

صیادی یادآور شد: باید با آموزش مناسب و مستمر ناشنوایان خصوصا دانش آموزان، نیازهای آن ها در زمینه های مختلف را برآورده کرده و آنان را به سطحی از استقلال برسانند که بتوانند امورات خود و خانواده شان را مرتفع سازند.

وی که با زبان اشاره با ناشنوایان سخن می گفت، از آنان خواست تا برای ارتقای سطح آگاهی و دانش خود از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده و با تمام توان مدارج علمی را طی کرده و ضمن راهیابی به دانشگاه بتوانند فرد مفیدی برای جامعه باشند.

در پایان این آیین از ناشنوایان حاضر در نشست، با تقدیم هدایایی از سوی بخشداری، قدردانی به عمل آمد.

Picture 321

Picture 324

Picture 325

Picture 330

Picture 316

Picture 322

Picture 319

منبع:زیوان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر