پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۶۵۴
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی باحضور خانواده‌های شهدا، فرماندهان و همرزمان آنها شنبه شب یادواره ۸۳ شهید پلیس دشتستان در شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان بوشهر دراین آئین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: پلیس استان بوشهر ۱۵۶ شهید،  ۳۰۰ جانباز و ۲۰ آزاده دارد و این نشان می‌دهد که جمعیت ایثارگر در این نیرو  زیاد است و این مهم در امنیت نقش بسزایی دارند.

سردار خلیل واعظی بیان کرد: امروز نیز نیروهای پلیس در برقراری امنیت در جامعه ادامه دهنده راه شهدا بویژه شهدای نیروی انتظامی هستند.

وی ادامه داد: با همکاری و همراهی مردم و تلاش جهادگونه نیروی انتظامیامنیت پایدار در استان بوشهر برقرار است.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: در ۶ ماه نخست امسال سرقت ها در استان کنترل و با انهدام باندهای مختلف از جمله ۶۴ باند سرقت و کسانی که خریدار اموال مسروقه بودند، دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی در حوزه مواد مخدر اظهارداشت: در این مدت چهارتن و ۳۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است. 

واعظی یادآورشد: همچنین کسب رتبه اول کشور در حوزه کنترل و پاکسازی فضای مجازی و افزایش ۵۰ درصدی تقدیر مردم از نیروی انتظامی بواسطه عملکرد خوب، رتبه برتر کشور در حوزه کشف جرائم و اشراف فرماندهی و ارزیابی در همه ماموریت ها و سلامت اداری از دیگر موفقیت های این این نیرو است.

در پایان از خانواده شهدای نیروی انتظامی شهرستان دشتستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر