پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: یادواره شهید حجت‌الاسلام عاشوری ششم آبان در بوشهر برگزار می‌شود.به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی ظهر شنبه در نشست برنامه‌ریزی برگزاری یادواره شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری اظهار داشت: استان بوشهر مهد شهدای بزرگی است که همواره در دفاع از این نظام و انقلاب نقشی بسیار مهم و اساسی داشته اند.وی به جایگاه ویژه شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این شهید بزرگوار در دوران انقلاب اسلامی مبارزات بسیار گسترده‌ای را با رژیم شاهنشاهی داشتند و در این راه جان خود را نثار کردند.
کد خبر: ۶۲۰۹
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۳

فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: یادواره شهید حجت‌الاسلام عاشوری ششم آبان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی ظهر شنبه در نشست برنامه‌ریزی برگزاری یادواره شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری اظهار داشت: استان بوشهر مهد شهدای بزرگی است که همواره در دفاع از این نظام و انقلاب نقشی بسیار مهم و اساسی داشته اند.

وی به جایگاه ویژه شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این شهید بزرگوار در دوران انقلاب اسلامی مبارزات بسیار گسترده‌ای را با رژیم شاهنشاهی داشتند و در این راه جان خود را نثار کردند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری یادواره شهید حجت‌الاسلام عاشوری در بوشهر خبر داد و افزود: این یادواره روز ششم آبان‌ماه برگزار می شود که باید تلاش شود تا برنامه با کیفیتی در این ایام برگزار شود.

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای برگزاری باشکوه و هر چه بهتر یادواره شهید حجت‌الاسلام عاشوری شد و تصریح کرد: پاسداشت شهید عاشوری پاسداشت رشادت های مردم استان در انقلاب اسلامی است.

موسوی از این شهید به عنوان افتخار استان بوشهر یاد کرد و خاطرنشان ساخت: باید تلاش شود تا آئین سالگرد شهادت حجت الاسلام عاشوری با شکوه تمام و در خور شان این شهید بزرگوار برگزار شود.

وی در ادامه به نقش بسیار مهم شهید عاشوری در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: باید از همین امروز برای برگزاری باشکوه این یادواره تلاش شود و در صورت امکان این مراسم در محل مزار شهید واقع در شهر چغادک برگزار شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پیشنهاد می‌کنیم فرمانداری بوشهر مسئول ستاد برگزاری آیین سالگرد شهید عاشوری شود و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران دبیرخانه این یادوار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر