پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۶۴۲
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: امام جمعه دلوار حذف یارانه افراد پردرآمد را اقدامی درست و بجا و در عین حال دیر هنگام توصیف کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه دلوار با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده «روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی» اظهار داشت: دانش آموز بسیجی محمد حسین فهمیده در ۱۳ سالگی با خلق حماسه‌ای بزرگ اوج ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشت و درس ایثار و و از خود گذشتگی را جوانان و نوجواجان ایران اسلامی داد. 

وی افزود: دشمنان به خوبی دانسته اند که فرهنگ ایثار و شهادت عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است لذا برای ضربه زدن به آن از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند تابحال خود بتوانند نسل‌های آینده انقلاب را از فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه کنند.

حجت الاسلام زاهددوست حذف یارانه افراد پردرآمد را اقدامی درست و بجا و در عین حال دیر هنگام توصیف کرد و افزود: اقدامی که لازم بود با توجه به شرایط اقتصادی کشور، خیلی زودتر از این انجام شود، اما در این شرایط نیز انجام آن شایسته تقدیر و تشکر است.

امام جمعه دلوار تاکید کرد: حذف یارانه اقشار پردرآمد و هدایت بودجه آن به سمت درست و نیز حمایت بیشتر از اقشار کم درآمد و محروم باشد.

وی خاطر نشان کرد: لازم است که در اجرای این برنامه دقت لازم صورت گیرد تا از تضییع حقوق اقشار مختلف و یا سوء استفاده برخی سودجویان از اقشار کم درآمد به دلایلی همچون فرار مالیاتی و یا انجام برخی امور تجاری همچون دریافت کارت بازرگانی به نام افراد کم درآمد، اجتناب شود.

امام جمعه دلوار با اشاره به حماسه عظیم اربعین افزود: جهان امروز شاهد خلق یک مانور عظیم معنوی و تربیتی به‌نام اربعین است، که موجب اعجاب و شگفتی دنیا شده است.

 وی تاکید کرد: راهپیمایی اربعین موهبت بزرگ الهی برای شیعه است که دقیقا در وقت نیاز دنیای اسلام به انسجام و وحدت ظهور کرده و برای امت اسلامی الهام بخش شده است.

حجت الاسلام زاهددوست از ستاد اربعین، دولت و نهادها و بخش‌های گوناگون که در تأمین زیرساخت‌ها، تسهیل ورود و خروج، امنیت و  نظم و انتظامات اقدامات بجا و شایسته ای انجام دادند و همچنین از ستاد مردمی اربعین و موکب‌داران و مردم شهرهای مرزی و به ویژه از دولت و ملت عراق برای میزبانی از زائران امام حسین(ع) تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه دلوار همچنین از شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تخریب بنگاه دروغ‌پراکنی آمدنیوز و دستگیری سرشبکه اصلی آن که این اقدام نماد اقتدار فرزندان انقلاب در جنگ اطلاعاتی و امنیتی در تقابل با سرویس‌هایی چون سیا، موساد و ام‌آی‌سیکس است و بزرگ‌ترین ضربه سال های اخیر به شبکه‌سازی معاندین وارد کرد تقدیر و قدردانی کرد و افزود: ان شاءالله سربازان گمنام د پناه عنایت امام زمان عج موفق و پیروز باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر