پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۱۳۶
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: تلاش ما بر این است تا سرانه فضای ورزشی در سطح شهرستان افزایش یابد و زیرساخت های ورزشی در بخش ورزش بانوان و آقایان تقویت شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر،غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی بانوان فعال شهرستان گناوه با تاکید بر حضور باشکوه همه اقشار در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار داشت:۱۳ آبان روزی پرفروغ و نماد استکبار ستیزی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی که یادآور سه واقعه مهم دوران انقلاب است.

وی افزود: ۱۳ آبان  امسال به لحاظ تحریم ها و توطئه هایی که دشمنان علیه نظام اسلامی ایران اعمال کرده اند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لذا باید با حضور حداکثری در این راهپیمایی به جهانیان نشان داد که راهبرد مقاومت که به تعبیر رهبری استراتژی نظام اسلامی است تنها راه مقابله با استکبار جهانی محسوب می شود.

وی گفت: از همه اقشار و مردم شهرستان گناوه دعوت می شود تا همراه با سایر نقاط کشور  در این راهپیمایی عظیم شرکت و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این سرزمین ثبت کنند.

مهرجو با تاکید بر نقش مهم ورزش در سلامت جامعه ادامه داد: توسعه ورزش و فعالیت های ورزشی  از برنامه های کلان در دولت یازدهم و دوازده  تدبیر امید است که هم در پیشنهاد بودجه سالانه کشور و هم در برنامه ششم توسعه تاکیدات زیادی پیرامون توسعه ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و زیرساخت های ورزشی شده و منابعی برای این  توسعه ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: امروز با توجهی که به ورزش بانوان صورت گرفته شاهد افزایش رشته های ورزشی و حضور بانوان ورزشکار کشورمان در میادین مختلف ملی و بین المللی در رشته های مختلف هستیم.

وی بیان کرد: تلاش ما در شهرستان گناوه  بر این است که با همکاری همه دستگاه های مرتبط با حوزه ورزش، سرانه فضای ورزشی در سطح شهرستان بخصوص در شهرهای گناوه و ریگ که بیشترین جمعیت شهرستان را دارند افزایش یابد و زیرساخت های ورزشی در بخش ورزش بانوان و آقایان تقویت شود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید  به اختصاص پست های مدیریت بانوان در بخش های مختلف توجه ویژه ای صورت گرفت و مصوب شد که ۳۰ درصد سهمیه مدیریتی کشور در اختیار بانوان کشور به عنوان نیمی از جمعیت کشور قرار بگیرد که اقدامات خوبی در این زمینه در استان بوشهر نیز انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد:موانع و مشکلاتی نیز در حوزه ورزش بانوان به طور حتم وجود دارد که این مشکلات باید شناسایی  و رفع شوند.

مهرجو یادآور شد: شهرستان گناوه دارای استعدادها و ظرفیت های فراوان در رشته های مختلف ورزشی است و ورزشکاران این شهرستان در میادین مختلف افتخارات بسیاری کسب کرده اند

وی بیان کرد:  با برنامه ریزی مناسب بخصوص در حوزه ورزش بانوان در شهرستان گناوه می توان به موفقیت های بالایی در سطح کشور و استان  دست یافت.

وی گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان آماده همکاری جهت رفع مشکلات ورزش بانوان، توسعه زیرساخت ها و افزایش رشته های ورزشی آماده است.

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در این نشست گفت: با توجه به اهمیت نقش بانوان  در جامعه و پرورش نسل های آینده کشور و اینکه نیمی از جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می دهند باید شرایط  و زمینه مساعد را برای فعالیت های مختلف  بخصوص در حوزه ورزش فراهم آوریم.

وی افزود: بانوان شهرستان گناوه در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند و درمیادین  مختلف ورزشی دارای قهرمانان ملی و بین المللی است.

خدیجه دشتی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه گفت: همه ما به نوعی در مورد مسائل بانوان وظیفه داریم و گروه بانوان فعال شهرستان باید زبان گویای جامعه پیرامون خود باشند.

وی افزود: در جلسات مختلف نیازهای بانوان در زمینه امکات و زیرساخت های ورزشی در شهرستان بیان شده و امید است با همکاری مسئولان این مشکلات رفع شود.

در پایان نشست هم اندیشی  بانوان فعال شهرستان گناوه که به همت اداره ورزش و جوانان این شهرستان به مناسبت هفته سلامت زنان برگزار شد از نفرات برتر همایش عفاف و حجاب، نفرات برتر مسابقات کراسفیت زیر نظر هیئت ورزش های همگانی و نفرات برتر ارزشیابی ورزش بانوان از ابتدای سال ۹۸ بر حسب شاخص های ورزش بانوان تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر