پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: موسوی نژاد احداث کلانتری در محلات مختلف شهر برازجان را ضروری دانست.فرمانده نیروی انتظامی دشتستان نیز گفت: به دلیل نامطلوب بودن...
کد خبر: ۶۳۴۰
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای انتظامی با تلاش شبانه روزی زمینه امنیت و آسایش مردم را در کشور فراهم کرده اند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد روز چهارشنبه در بازدید از کلانتری 12 شهر برازجان، مرکز شهرستان دشتستان افزود: دلاورمردانی که در قالب نیروی انتظامی سعی دارند آرامش، امنیت و آسایش خیال را برای آحاد شهروندان فراهم کنند، در حقیقت به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل اللَّه هستند و این بسیار باارزش است.

وی اضافه کرد: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردان این نیرو است.

موسوی نژاد اضافه کرد: جان برکفان نیروی انتظامی با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده اند.

به نوشته ی ایرنا، نماینده دشتستان بیان کرد: بدون اغراق بالاترین نعمت برای یک ملت داشتن امنیت و آرامش کامل است و نیروی انتظامی همواره مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه است.

موسوی نژاد احداث کلانتری در محلات مختلف شهر برازجان را ضروری دانست.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان نیز گفت: به دلیل نامطلوب بودن مکان کلانتری 11 در خیابان 'آیت' برازجان، این کلانتری بزودی به مکان جدید منتقل خواهد شد.

سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: در بحث جرایم و حقوق شهروندی به نسبت قبل پیشرفت های خوبی داشته ایم. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر