دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: برطرف کردن مشکل نقاط حادثه خیز سه راهی چغادک، جاده گوره - گچساران و محور جدید بوشهر - گناوه در انتظار اقدام عملی مسوولان است.به گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری روز شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی درگفت وگو با ایرنا افزود: مسوولان اداره راه و شهرسازی استان بوشهر برای حل مشکل سه راهی چغادک در محور ارتباطی بوشهر- برازجان پس از پل هوایی طرحی را آماده کرده اند که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۲۲
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: برطرف کردن مشکل نقاط حادثه خیز سه راهی چغادک، جاده گوره - گچساران و محور جدید بوشهر - گناوه در انتظار اقدام عملی مسوولان است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری روز شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی درگفت وگو با ایرنا افزود: مسوولان اداره راه و شهرسازی استان بوشهر برای حل مشکل سه راهی چغادک در محور ارتباطی بوشهر- برازجان پس از پل هوایی طرحی را آماده کرده اند که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه محور ارتباطی گوره - گناوه به گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد زیر نظر شرکت نفت است، پیگیری هایی توسط مسوولان راه و شهرسازی در دست اجراست.

فرمانده پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: محور جدید بوشهر - گناوه از سمت جزیره شیف نیز در تقاطع روستای کره بند نیازمند استقرار اورژانس و هلال احمر برای امداد رسانی به سوانح احتمالی است.

پاپری ادامه داد: درحالی که با شماره گذاری سالانه 20 هزار خودرو در استان بوشهر به چرخه ترافیکی افزوده می شود اما با حضور در صحنه و اشراف پلیس و همکاری رانندگان شمار متوفیان تصادف در این استان در شش ماه نخست امسال شش درصد کاهش یافته است.

وی گفت: پلیس با بکار گیری توان خودرویی و نیروی انسانی و استفاده از تجهیزات نوین در جاده های این استان در مدت یادشده 297هزارو 340 مورد اعمال قانون برای رانندگان متخلف انجام داد.

فرمانده پلیس راه استان بوشهر افزود: راه اندازی دوربین های سرعت سنجش، نصب دستگاه های تردد شمار در 10 محور پرتردد، نصب باسکول پیشرفته محور به محور برای تناژ خودروها، اخذ و بایگانی 86 جلد گواهینامه رانندگان متخلف دارای 30 نمره منفی، راه اندازی شش دستگاه دوربین هوشمند کنترل سرعت در محور بوشهر - برازجان و نصب دو دستگاه در محور برازجان ـ کنارتخته از جمله برنامه های انجام شده برای افزایش ایمنی آمد و شد وسایط نقلیه در محورهای ارتباطی این استان است. 

سرهنگ پاپری یادآورشد: با توجه به نقش دوربین های هوشمند کنترل سرعت در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سرعت توسط رانندگان با هماهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر برای نصب 24 دوربین جانمایی در محورهای ارتباطی این استان انجام شده است.

وی گفت: باتوجه به فصل پاییز و پیش رو بودن زمستان رانندگان با سرعت مطمئن و استفاده از تجهیزات ایمنی اقدام به مسافرت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر