يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: با وجود پیشرفت علم و فناوری، برخی از کالاها و اجناس درجامعه غیراستانداردهستند که می تواند به سلامت جامعه خسارات جبران ناپذیری وارد کنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با مدیر استاندارد این شهرستان افزود: امیدواریم مسوولان ذی ربط برای اینکه استاندارد بتواند در خدمت سلامت مصرف کنندگان باشد ،تلاش های جدی و مضاعفی انجام دهند.وی بیان کرد: استاندارد سازی از پایه های استوار علم و فناوری بوده که در پیشرفت صنعت و اقتصاد نقش بسزایی دارد و باید برای افزایش کیفیت ها تلاش کرد تا به تولید هرچه باکیفیت تر محصول نایل شد.
کد خبر: ۶۴۳۷
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: با وجود پیشرفت علم و فناوری، برخی از کالاها و اجناس درجامعه غیراستانداردهستند که می تواند به سلامت جامعه خسارات جبران ناپذیری وارد کنند.
به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با مدیر استاندارد این شهرستان افزود: امیدواریم مسوولان ذی ربط برای اینکه استاندارد بتواند در خدمت سلامت مصرف کنندگان باشد ،تلاش های جدی و مضاعفی انجام دهند.

وی بیان کرد: استاندارد سازی از پایه های استوار علم و فناوری بوده که در پیشرفت صنعت و اقتصاد نقش بسزایی دارد و باید برای افزایش کیفیت ها تلاش کرد تا به تولید هرچه باکیفیت تر محصول نایل شد.

مدیر استاندارد گناوه گفت: این اداره برای خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مراجعه کنندگان، چندین نرم افزار خریداری کرده که با بکارگیری آننان از حضور 50 درصد ارباب رجوع به این اداره کاسته خواهدشد.

قدرت اله شاهین زاده افزود: احداث یک آزمایشگاه استاندارد در این شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی که توانایی آزمون 150قلم کالا را دارد تا پایان امسال تکمیل و تجهیز و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: بیشتر بتن های مصرفی و یونولیت های سقفی دراین شهرستان غیر استاندارد است و ناظراین نظام مهندسی و شهرداری در این زمینه باید نظارت بیشتری کنند.

شاهین زاده گفت: یک تفاهم نامه پژوهشی و علمی استاندارد گناوه با دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور گناوه امضا شده که در هفته استاندارد اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر