يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: مقررات، قانون، نظم و انضباط اجتماعی و اجرای دقیق آنها درجامعه، ضامن تامین امنیت، سلامت و رفاه اجتماعی است.\r\n
کد خبر: ۶۴۶
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: مقررات، قانون، نظم و انضباط اجتماعی و اجرای دقیق آنها درجامعه، ضامن تامین امنیت، سلامت و رفاه اجتماعی است.
به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع روز چهارشنبه درهمایش همیاران پلیس در شهر برازجان افزود: نشاط اجتماعی باید در جامعه فراگیر شود و همه اقشار ضروری است برای اعتلای جامعه گام بردارند.

وی اضافه کرد: طرح همیاران پلیس در جامعه از طرح های موفق راهنمایی و رانندگی در نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی است.

ایشان خواستار فراگیر شدن آموزش همیاران پلیس در بین خانواده ها و جامعه شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان نیز بر رعایت قانون و تکریم آن و تمکین به قوانین راهنمای و رانندگی و ترویج فرهنگ آن تاکید داشت.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا انصاری افزود: موضوع همیاران پلیس فقط به یک شعار نباشد بلکه باید این گروه به سالم ماندن فضای جامعه و خانواده وترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی در جامعه مشارکت جدی داشته باشند.

انصاری گفت: احترام به دیگران و حقوق آنها از مهمترین موضوع در فرهنگ ترافیک درجامعه و بین افراد هستند که لازم است بجد رعایت شود.

وی بیان کرد: رعایت این موضوع تاثیر بسزایی در ارتقای امورترافیکی و کاهش حوادث ناشی از آن خواهد داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دشتستان نیز از فعالیت و همکاری سه هزار نفر از دانش آموزان به عنوان همیار پلیس دراین شهرستان خبر داد.

محمد موسیوند مشارکت درترویج فرهنگ ترافیکی در سطح شهر و مدارس و خانواده در کنار پلیس را از مهمترین وظایف این گروه از دانش آموزان خواند.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز گفت: امروز در این همایش تعدادی از دانش آموزان با لباس ویژه همیار پلیس شرکت داشتند و آموزش های لازم در امر ترافیکی و قوانین راهنمایی و رانندگی را فرا گرفتند.

سید حسن لواسانی مشارکت و همکاری با این دانش آموزان در سطح مدارس و میان دانش آموزان در ترویج فرهنگ ترافیک را از برنامه های اساسی و مهم آموزش و پرورش شهرستان خواند.  /ص

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر