يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۵۴۵
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: هم‌افزایی بیشتر بین اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر و شهرداری‌های تابعه به وجود آید.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی عبوری چهارشنبه‌شب در نشست با فرماندار تنگستان اظهار داشت: در ابلاغی که وزیر به مسکن و شهرسازی صادر می‌کنند دو بحث بیشتر خود رانشان می‌دهد یکی به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی که اگر مشکلاتی وجود دارد که حل‌نشده رفع نمایند و دیگر تعامل و همکاری و همراهی با شهرداری‌ها است.

وی تصریح کرد: به نظر یک دیوار بی‌اعتمادی میان شورای اسلامی و شهرداری شهر با اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر شکل‌گرفته است امیدواریم این دیوار بی‌اعتمادی از همین ساعت برداشته شود زیرا هدف همه ما خدمت به مردم است و این اتفاق سریع‌تر رقم بخورد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بیان کرد: از شوراهای اسلامی و شهردارهای شهرهای اهرم و دلوار و اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر می‌خواهم با درایتی که به خرج می‌دهند روبه‌جلو حرکت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه بافت‌های فرسوده‌ای که بیشتر در شهر اهرم وجود دارد و در حال نوسازی می‌باشند افزود: با توجه تخصیص ۴۸۰ تن قیر رایگان در سال گذشته و جاری و در صورت نیاز و اعلام از طرف شهرداری سهمیه جدید اختصاص داده خواهد شد.

وی افزود: در بحث زمین چمن مصنوعی که در حال ساخت است مشکلی نیست و درخواست دوم خارج از این موضوع برای شهر اهرم در اعتبار سال جاری منظور می‌کنیم.

عبوری اظهار داشت: در شهرستان تنگستان نیاز است هم‌افزایی بیشتر بین اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری‌های تابعه به وجود آید

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خاطرنشان کرد: در مورد پارک کنار قلعه کلات تاریخی شهر اهرم درصورتی‌که قلعه در اختیار شهرداری قرار بگیرد زمین کنارش برای پارک پیش‌بینی‌شده در همین سال ۹۸ اعتبار لازم به آن تخصیص می‌دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر