جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
بر اساس اطلاعات رسیده به «فکرشهر» و گواهی شاهدان در محل، شهردار آب پخش بعد از مشاهده این وضعیت، با پلیس 110 تماس گرفته و درخواست کمک می کند؛ پلیس به شهرداری رفته و مجوز لازم را گرفته و...
کد خبر: ۶۵۸۰۰
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: اختلاف شهردار و شورای شهر آب پخش بالا گرفت و این بار نه تنها مسوولین وزارت کشوری ـ فرمانداری و استانداری ـ که پای پلیس هم به وسط آمد.

به گزارش «فکرشهر»، شنبه 30 آذرماه بود که خبر رسید شورای شهر آب پخش برای چندمین بار در یک سال اخیر، «اعظم صمصامی» شهردار را استیضاح و برکنار کرده است؛ مصوبه ای که پیش از این در مهرماه همین سال نیز رسانه ای شده بود و علاوه بر حواشی که به دنبال داشت، از جمله اداره همزمان شهرداری با دو شهردار و...، پس از چند روز در هیات تطبیق مصوبات شوراهای شهرستان دشتستان نیز رد شد تا صمصامی به طور رسمی به کار خود ادامه دهد.

به گزارش «فکرشهر»، اعضای شورای شهر آب پخش می گویند مصوبه برکناری شهردار آب پخش، این بار نیز در هیات تطبیق مصوبات شوراهای شهرستان دشتستان رد شده و این بار اعضای شورا می گفتند این رد شدن بی دلیل بوده چرا که روند استیضاح قانونی بوده و شاید به همین دلیل بوده که امروز ـ چهارشنبه، 11 دی ماه 1398 ـ اعضای شورا قبل از رسیدن شهردار به محل کارش رفته، ریموت کنترل در اتاق شهردار را گرفته، درون اتاق جمع شده و در را قفل کرده اند تا اعظم صمصامی پشت در بماند و بعد از تماس با فرمانداری و استانداری، دست به دامان پلیس 110 شود تا سرانجام قفل باز شده و وی بتواند به دفترش برود.

بر اساس اطلاعات رسیده به «فکرشهر» و گواهی شاهدان در محل، شهردار آب پخش بعد از مشاهده این وضعیت، با پلیس 110 تماس گرفته و درخواست کمک می کند؛ پلیس به شهرداری رفته و مجوز لازم را گرفته و صورت جلسه تخریب قفل پر کرده است تا ایت بار صمصامی به دنبال کسی برای شکستن این قفل بگردد.

این اتفاق، ساعتی پیش رخ داده؛ اعضای شورا تا لحظه تنظیم این خبر، هنوز در دفتر شهردار تحصن کرده اند؛ شهردار همچنان به دنبال راه حل و تنش در محل، همچنان بالاست.

نظرات بینندگان
جعفرقلی
|
-
|
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۸
خیلی هم قشنگ.اینا مدعی فرهنگ هستند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر