جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان و مردم، دانش‌آموزان دشتستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.به گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه دشتستان در آیین اعزام دانش‌آموزان شهرستان دشتستان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند.نعمت‌الله غلامپور افزود: برگزاری این اردوها گامی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی است و امیدواریم این اردوها تقویت شوند.
کد خبر: ۶۶۱۶
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان و مردم، دانش‌آموزان دشتستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه دشتستان در آیین اعزام دانش‌آموزان شهرستان دشتستان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند.

نعمت‌الله غلامپور افزود: برگزاری این اردوها گامی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی است و امیدواریم این اردوها تقویت شوند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: همه ما امنیت و آرامش امروز خود را مدیون شهدایی هستیم که در هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و ازخودگذشتگی از کشورمان حراست کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

غلامپور افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان و تعظیم و تکریم شهدا، اردوی راهیان نور را برگزار و دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌کنیم تا از نزدیک با این مناطق آشنا شوند.

وی اظهار کرد: شور و شوق دانش‌آموزان برای حضور در مناطق عملیاتی و راهیان نور یادآور این شور و اشتیاق در میان رزمندگان است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با واژه شهادت، ایثار و دفاع مقدس عنوان کرد.

سیدحسن لواسانی‌فرد افزود: راهیان نور یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم طراحی شده از سوی دشمنان است.

وی تاکید کرد: آشنایی نسل جوان با ارزش‌ها و آرمان‌های والای هشت سال دفاع مقدس یکی از ابزارهای مقابله با هجمه‌های فرهنگی از سوی دشمنان به شمار می‌آید.

لواسانی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان را با شهدا انس می‌دهد تا از راه آنها دور نشوند زیرا شهدا جان گران‌بهای خود را برای حفظ نظام فدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی از امروز آغاز شده و تا عصر روز شنبه 26 مهرماه ادامه داشت.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر