شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۹۷۲
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تمامی مراکز عرضه‌ی قلیان در استان بوشهر به‌دلیل تأثیر در شیوع کرونا به‌سرعت و بدون هیچ ملاحظه‌ای جمع‌آوری می‌شود.

به‌ گزارش فکرشهر از صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر، با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت در محیط‌های عمومی گفت: اخبار کرونا را باید تنها دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان سخنگو این مدیریت اطلاع‌رسانی کند و مرجع انتشار هم تنها صداوسیما است؛ که از آن‌ها برای اطلاع‌رسانی گسترده سپاسگزاری می‌کنم.

وی با اشاره به دغدغه مردم استان بوشهر برای ورود مسافران دیگر استان‌ها به استان بوشهر و احتمال مبتلا بودن آن‌ها به کرونا هم گفت: مصوب شد تا با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی در تمامی ورودی‌های زمینی و هوایی و دریایی استان از شمال، جنوب، شرق و غرب تست تب‌سنجی انجام شود و امیدواریم با این هماهنگی‌ها از این بیماری پیشگیری شود.

او درباره تعطیلی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها و دیگر مراکز هم گفت که ما پیشنهادهای خود را داده‌ایم و تصمیم‌گیری آن بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

استاندار بوشهر از سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی نیز خواست تا با افزایش گشت‌های بازرسی و نظارت بیشتر بر بازار، از گران‌فروشی و یا احتکار پیشگیری و با متخلفان به‌شدت برخورد کنند.

به‌گفته گراوند همچنین مقرر شد بسته‌های پستی ورودی به استان نیز ضدعفونی شوند و عرضه قلیان در تمامی مراکز عمومی به‌سرعت و بدون هیچ ملاحظه‌ای ممنوع و قلیان‌ها جمع‌آوری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر