دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۲۶۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: این اتاق با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۲ هزار لیتر ژل ضدعفونی کننده خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی این استان اهدا کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، خورشید گزدرازی روز چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: اتاق بازرگانی در اجرای مسئولیت اجتماعی خود که پیشینه‎ای ۱۰۰ ساله در این عرصه دارد بر خود  فرض می‌داند که در مواجهه با ویروس کرونا در کنار آحاد جامعه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در این ارتباط نخستین محموله ژل ضد عفونی کننده دست با همکاری فعالان اقتصادی و هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم‌ پزشکی خریداری و برای استفاده در اماکن عمومی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

 رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر با قدردانی از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‎های استان و دستگاه‌های پیشگام در امر مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: امید واریم در اتاق بازرگانی بوشهر با همکاری فعالان بخش خصوصی بتوانیم به بخشی از تعهدات خود در قبال جامعه عمل کنیم.

گزدرازی ادامه داد: این مواد ضد عفونی خریداری شده نخستین محموله است و با توجه به نیازهای بهداشتی محموله‌های دیگر نیز خریداری و در اختیار هم استانی‌ها  قرار می‌گیرد.

وی افزود: به دلیل انتشار این ویروس بسیاری از کسب و کارهای فعالان اقتصادی دچار مشکل شده که انتظار است مسئولان اهتمام ویژه‎ای برای حل مشکل فعالان اقتصادی نیز داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر