يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۳۵۴
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: ورود مهمانان نوروزی به جزیره خارگ تا اطلاع ثانوی محدود است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی عصر جمعه در جلسه مدیریت بحران بخش ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مناطق سفید در ارتباط با شیوع بیماری کرونا شناخته می‌شود.

وی بابیان اینکه این جزیره به دلیل بافت متراکم جمعیتی از سایر نقاط کشور امکان شیوع بیماری وجود دارد افزود: اقدامات لازم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی فرودگاه، پایانه مسافری توسط شرکت پایانه نفتی خارگ و شهرداری صورت گرفته است و به صورت مستمر در حال انجام است.

رضایی اظهار داشت: ورود مهمانان نوروزی به جزیره خارگ با وضعیت موجود تا اطلاع ثانوی محدود است و شرکت‌ها باید اقدامات لازم جهت هرگونه بحران احتمالی در جزیره را داشته باشند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: نیروهای نظامی، انتظامی و همچنین یگان‌های مستقر در این جزیره با توجه به ظرفیت پزشکی موجود در این جزیره از این ظرفیت جهت آموزش و آگاهی رسانی به سربازان و اقدامات لازم و مستمر را به عمل آوردند که الحق اقدامات خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است.

رضایی گفت: تمامی ظرفیت حمل‌ونقل دریایی و هوایی جزیره با اولویت انتقال بیماران مشکوک به کرونا ویروس است و با قصور احتمالی در این زمینه طبق قوانین اداری کشور برخورد جدی خواهد شد، سلامت اهالی و ساکنین جزیره اولویت ماست و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت‌های پزشکی جزیره با فرماندهی بیمارستان صنعت نفت به عنوان رئیس ستاد پیگیری و پیشگیری کرونا ویروس است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر