دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۵۰۵
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

فکرشهر:  در راستای رعایت بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری کرونا، شورای سلامت شهر وحدتیه اقدام به تعطیلی صنوف در سطح شهر کرد.

 به گزارش فکرشهر وبه نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان گفت: همزمان با سایر نقاط و شهرهای استان و در اجرای مصوبات و دستورالعمل های اعلامی شورای سلامت استان و شهرستان مبنی برتعطیلی صنوف مختلف در جهت رعایت بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری کرونا، با همراهی و همکاری پرسنل محترم کلانتری، شهرداری و مرکز بهداشت به درب صنوف مختلف و کسبه موجود در سطح شهر مراجعه که پس از بیان دلایل و ضرورت پرهیز ازفعالیت و لزوم حفظ سلامتی همگانی، الحمداله با استقبال کسبه محترم و رفتار متعهدانه آنان روبه رو شده و خود اقدام به تعطیلی مغازه ها کردند.

کرامت اله کشاورز ادامه داد: جهت مقابله با این بیماری، عاجزانه و ملتمسانه از محضر شهروندان محترم و فهیم استدعا داریم در خانه های خویش بمانند و از روش خود قرنطینه گی استفاده نمایند.

رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان افزود: رعایت بهداشت فردی و عمومی و عدم حضور در سطح شهر می تواند بهترین راه برای پیشگیری و سرایت بیماری کرونا باشد.

کشاورز اضافه کرد: کسبه محترم نیز با تعطیل کردن مغازه های خود در یک حرکت و همت جمعی در جهت حفظ سلامتی عمومی کوشا و سهیم سهیم شده اند.  

رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه در پایان با تشکر از مسوولیت پذیری و تکریم همت شهروندان گفت: در روزهای آتی هم این روند ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر