يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هفدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی امروز شنبه سوم آبان ماه همزمان در 95 هزار مدرسه و مجتمع آموزشی سراسر کشور برگزار شد.  به گزارش فکرشهر، زنگ  انتخابات شوراهای دانش آموزی در آموزشگاه شاهد محمد رسوالله با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش ، معاون فرماندار ، اعضای شورای شهر ، نماینده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان و کارشناسان آموزش و پرورش نواخته شد .
کد خبر: ۶۸۶۹
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: هفدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی امروز شنبه سوم آبان ماه همزمان در 95 هزار مدرسه و مجتمع آموزشی سراسر کشور برگزار شد.

  

به گزارش فکرشهر، زنگ  انتخابات شوراهای دانش آموزی در آموزشگاه شاهد محمد رسوالله با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش ، معاون فرماندار ، اعضای شورای شهر ، نماینده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان و کارشناسان آموزش و پرورش نواخته شد .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ضمن تبریک این روز به دانش آموزان ، انتخابات شوراهای دانش آموزی را نمادی از مشارکت بیان داشت و افزود : این انتخابات نماد باشکوهی ازمشارکت دانش آموزان در اداره و پیشرفت مدرسه است و دانش آموزا در قبال مدرسه خانه دوم خود احساس مسئولیت می نمایند . 

بوستانی خاطر نشان نمودند که : این برنامه با هدف توسعه مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان و مشارکت آنان در فعالیت های تربیتی و آموزشی برگزار میشود و اولیاء مدرسه تلاش نمایند در این راه دانش آموزان را یاری نمایند .

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دشتستان، در ادامه عادل دهدشتی معاون فرماندار نیز در سخنان کوتاهی بیان داشت : مشارکت جویی، کسب مهارت های اجتماعی، فراهم کردن زمینه مساعد برای تبادل تجربه، گفت و گو و نقد سازنده، باعث خواهد شد مدرسه هر روز بهتر و دانش آموزان پیشرفت بیشتری خواهند داشت

لازم به ذکر است که در این انتخابات  بیش از 10 میلیون دانش آموز درکل کشوردر رای گیری مشارکت خواهند کرد و در کل  کشور665 هزار دانش آموز به عنوان عضو این شورا انتخاب می شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر