دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ در دیدارهای رییس شورای اسلامی دشتستان با مقام های سیاسی و بهداشتی شهرستان مطرح شد:
فکرشهر: در راستای توسعه تلاش ها، مشارکت های مردمی و پویش های عمومی، رییس شورای اسلامی دشتستان و نایب رییس نظام پرستاری شهرستان با دو مسوول بهداشتی و سیاسی شهرستان دیدار کردند...
کد خبر: ۶۸۷۶۰
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: در راستای توسعه تلاش ها، مشارکت های مردمی و پویش های عمومی، رییس شورای اسلامی دشتستان و نایب رییس نظام پرستاری شهرستان با دو مسوول بهداشتی و سیاسی شهرستان دیدار کردند.

به گزارش «فکرشهر»، نخستین دیدار، با فرماندار دشتستان بود؛ مسوول ارشد سیاسی شهرستان. 

بر اساس این گزارش، «فتح اله نوروزی» در دیدار با رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان با تشکر از تلاش ها، همت جمعی، مسوولیت پذیری و همکاری مردم شریف شهرستان در خصوص بیماری کرونا بر اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشگیری و جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری و همیاری و همدلی برای رفع مشکلات موجود تاکید نمودند.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت ها برای حفظ و نهادینه شدن سلامت مردم بهره برد.

وی ادامه داد: یکی از توانمندی ها و ظرفیت های مهم در این حوزه استفاده از توانایی خیرین و پویش های مردمی و همگانی است.

نوروزی، از تلاش خیرین، بسیجیان حوزه مقاومت امام خمینی شهر وحدتیه و هیات های مذهبی شهر جهت راه اندازی کارگاه های تولید ماسک در این شهر و خدمات رسانی به مراکز درمانی و نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از اقدامات و تلاش های شبانه روزی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهرستان که جهت هماهنگی و به کارگیری پتانسیل های مردمی درون شهرها و روستاها و اجرای برنامه ها و تصمیمات ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان صورت می پذیرد، تقدیر و تشکر کرد.

کرامت اله کشاورز ـ رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان ـ با تشکر از اقدامات فرماندار، مشارکت عمومی و بسیج همه مردم و دستگاه ها برای دستیابی به اهداف ریشه کنی بیماری «کرونا» در سطح شهرستان را خواستار شد. 

کشاورز ادامه داد: باید کنترل سخت و شدیدی در مبادی و محورهای ورودی و خروجی شهرستان صورت پذیرد و درهمین راستا با توجه به اینکه جاده وحدتیه به سعدآباد تبدیل به محور ترانزیتی و مواصلاتی اصلی جهت حمل ونقل بار و مسافرفی مابین استان های بوشهر، فارس و خوزستان، همچنین تردد مسافرین به شهر گناوه شده، می بایست برای کنترل این محور نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به همت جهادی خیرین، بسیجیان و هیات های مذهبی شهر وحدتیه برای راه اندازی خودجوش کارگاه های تولید ماسک افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۱۵۰۰ عدد ماسک در این شهر تولید و به مراکز درمانی عرضه می شود که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی، با حمایت از پویش های مردمی بر تهیه لوازم مورد نیاز مراکز درمانی مانند لباس، ماسک، دستگاه تب سنجی و... تاکید کرد.  

رضا عباس پور ـ نایب رییس نظام پرستاری شهرستان دشتستان ـ نیز که در این نشست حضور داشت، با اشاره به برخی از  مشکلات و نیازمندی های بخش درمان، خواستار توجه بیشتر و نگاه ویژه مسوولین امر برای رفع دغدغه های بخش بهداشت و درمان شهرستان شد.

عباس پور ادامه داد: در همین راستا پویش مردمی جهت خرید و تامین نیازمندی های بخش درمان را راه اندازی نمودیم که در طی چند روز فعالیت این پویش در فضای مجازی توسط خیرین محترم حدود ۴۵ میلیون تومان جمع آوری شد. 

وی با تشکر از مسوولیت پذیری و همکاری مردم  تصریح نمود: مبلغ جمع آوری شده با هماهنگی مسوولین امر جهت تهیه و خرید لوازم مورد نیاز بخش درمان هزینه خواهد شد. 

رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان و نائب رییس نظام پرستاری شهرستان، دو دیدار جداگانه هم با مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان و رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان داشتند. در این دیدارها نیز مسوولین بهداشت ودرمان شهرستان با ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته همچنین نحوه و اهداف تشکیل و راه اندازی پویش مردمی از جانب آقایان کشاورز و عباس پور، با تشکر و سپاس فراوان از همت جمعی و جهادی خیرین شهر وحدتیه جهت مشارکت و همکاری و همراهی در ایجاد کارگاه تولید ماسک و پویش مردمی خواستار تداوم حرکت های جمعی و مشارکت عمومی برای یاری رساندن به حوزه بهداشت ودرمان و تامین سلامت عمومی جامعه شدند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر