شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ با اعتبار300 میلیون تومان انجام شد
فکرشهر ـ مصطفی منفرد: با حضور جمعی از مسوولین و توسط شهرداری و شورای شهر خارگ، پروژه محوطه سازی و جانمایی آلاچیق ها در پارک حاشیه ای پارک ساحلی خارگ افتتاح شد...
کد خبر: ۶۸۸۱۰
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: با حضور جمعی از مسوولین و توسط شهرداری و شورای شهر خارگ، پروژه محوطه سازی و جانمایی آلاچیق ها در پارک حاشیه ای پارک ساحلی خارگ افتتاح شد.

بخشدار ویژه خارگ در این آیین، با اشاره به نیازهای اساسی شهروندان جزیره خارگ گفت: با توجه به شرایط خاص خارگ، یکی از نیازها و مطالبات مستمر شهروندان توسعه اماکن تفریحی، زیباسازی و فضای سبز بوده است که با توجه به کمبودهایی که طی سالیان پیش بوده، این موضوع مورد توجه شورای محترم و شهردار جزیره خارگ قرار گرفته است که در این خصوص فرماندار محترم شهرستان نیز همواره عنایت ویژه ای به جزیره خارگ داشته است‌. 

محمود رضایی افزود: هم اکنون نیز به همت جهادی شهردار محترم و پرسنل محترم مجموعه شاهد افتتاح پروژه ای درخور بودیم که امید است مورد اقبال اهالی جزیره نیز قرار گیرد.

شهردار خارگ نیز در این آیین با تشریح روند اجرایی و مشخصات این پروژه عنوان کرد: این پروژه در راستای افزایش بستر با زیربنای 750 متر مربع و با اعتبار 300 میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری به بهره برداری می رسد.

عبالحمید صفایی افزود: این پروژه، جدول گذاری، محوطه سازی، فرش چمن مصنوعی، آلاچیق ها و چراغ سنگ را در بر می گیرد که امید است ضمن اینکه مورد استقبال اهالی دریادل خارگ قرار می گیرد، موجبات همراهی ایشان در نگهداشت هرچه مطلوب تر آن را نیز به دنبال داشته باشد.

شهردار خارگ در پایان تصریح کرد: همچنین با برنامه ریزی های به عمل آمده در شهرداری و شورا و با تعریف پروژه هایی درخور، این مجموعه در صدد تحولی بنیادین در حوزه زیباسازی پارک ساحلی برآمده است که پروژه ای که امروز افتتاح شد در این راستا بوده است و بخشی دیگر از پروژه های این حوزه نیز هم اکنون درحال اجراست و با پایان یافتن آنها، جلوه ای خاص به مجموعه پارک ساحلی خواهد بخشید‌ که امید است مورد رضایت شهروندان گرامی قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر